вчора був день переговорів з маляром і в результаті після обіду я вже привіз нову фарбу, під вечір машина була перетерта і перед 2-ю ночі вже свіжопомальована. фарба, як і прогнозувалось, за рахунок майстра.
Фарбу взяв знов PPG а от лак вирішили Chameleon і, як показала практика, переплачувати нема змісту. Маляр підтвердив свої слова не вперше. Може тільки в нас таке але чув масу відгуків про дорогі матеріали і їх різницю між дешевшими.
Paintjob суперовий, немає "кирзи", полірнеться за деякий час просто "навідчіп", для галочки.
Сьогодні поставив дверні ручки і замки (перебрані попередньо), підключили майже всю підкапотну проводку.
Всі підозрілі місця, а також внутрішні порожнини дверей і задні арки в салоні полив канадським RustStop. Це такий консервант для техніки, дуже текучий, не висихає близько 2 років, на дотик як масло моторне, тільки рідкий як вода. Знайшов в Харкові - єдиний представник. По задуму цей матеріал кладеться навіть прямо на іржу, не зачищену попередньо і гальмує процес корозії. Чудово розчиняється в воді (провіряв) і прекрасно розтікається по поверхні. Крапля діаметром 1 см через тиждень сама виростає до 10 см. Не реклама.
Виникло запитання: в проводці є фішка, ідентична тим, які йдуть на форсунки, форсунок 6 а фішок 7! Куди приткнути сьому? Не знайшов її місця...
На фото колір машини надто блідий (телефоном клацав), в реалі - насичений, чимось схожий до синьої полоси вверху вікна Windows.
Вложения: |
30092011242.jpg [ 207.22 КБ | Просмотров: 2391 ]
|
_________________ 4-bolt main SBC 350 Vortec, milled, ported, >10:1 CR, CompCams roller camshaft, Weiand Stealth intake, Holley 650 DP carb, 1 5/8'' MAC headers, 3'' full length exhaust, MSD StreetFire HEI, A/C, 5-speed manual, Torsen diff, 3.23 gears.
|