VooDoo писал(а):
Газ зло!
Девушка правильно сказала , настоящие АА ездят на бензине и без проблем.
10 ПРИЧИН, КОЛИ НЕ ВАРТО ВСТАНОВЛЮВАТИ ГБО І ЧОМУ?
Для тих, хто ще тільки думає про доцільність встановлення ГБО, пропонуємо наступний тест (ТАК/НІ).
1.Розхід бензину на Вашому автомобілі становить 10 л. і менше на 100 км. ( у вашому звичайному циклі експлуатації).
2.Ви часто використовуєте більшу частину простору багажника.
3.Ви –власник японського автомобіля або Ваш автомобіль на гарантії.
4.Ви не готові до даткових витрат на заміну запчастин і реєстрацію ГБО в МРЕО.
5.Ви не готові проходити додатковий ТО ще й по частині ГБО.
6.Ви не дуже добре орієнтуєтесь у всіх питаннях по технічній експлуатації автомобіля.
7.У Вас не має знайомого «дяді Васі»-майстра на всі руки, який завжди готовий поремонтувати Ваш автомобіль, і якому Ви повністю довіряєте.
8.Ви не звикли запам’ятовувати, коли і скільки палива заправили у свій автомобіль.
9.Ви не готові змінювати «розвесовку» Вашого автомобіля.
10.Ви не знайшли відгуків від власників автомобілів такої марки і моделі, як у Вас, з досвідом експлуатації якраз такого ж ГБО, яке Ви збираєтесь встановити у себе.
Якщо Ви відповіли хоча б на 3 питання ствердно, то від встановлення ГБО Вам краще відмовитися, тому що:
При розході бензину на рівні 10 л. і менше ГБО окупиться в середньому не скоріше ніж через 2 роки. Чи Ви впевнені,що не захочете мати інший автомобіль?
Балон забирає величезну частину багажника. Якщо йде мова про тороїдальний балон ( замість «запаски»), то Ви будете змушені постійно возити з собою брудну «запаску».
Встановлення ГБО вимагає втручання в електричну і паливну системи. Для усунення якихось неполадок Ви не завжди знайдете адекватного професіонала.Тому такі автомобілі позбавляють гарантії. А якщо наявність гарантії для Вас є не принциповою, тоді коректна робота ГБО все-таки має значення.
Міняти запчастини Ви будете змушені не тільки ті ,що є в автомобілі до встановлення ГБО (наприклад.після переходу на газ дуже часто потрібно міняти бензопомпу,оскільки підчас роботи автомобіля на газі він просто вимушений переганяти бензин по колу), але і запчастини до самого ГБО.
ГБО навіть без ніяких поломок вимагає регламентних робіт, а саме: регулювання редуктора, злив конденсату,заміна мембран і т.д.
Тепер Ви ніколи не будете точно знати, до яких спеціалістів і якого профілю потрібно звертатися з проблемою- до газовщиків, електриків чи мотористів.
Досвідчені майстри взагалі не люблять працювати з автомобілями, які працюють на газі, оскільки пошук причин поломок і їх усунення на таких автомобілях займає багато часу.
Індикатори газу працюють неточно, тому Ви ніколи не зможете спрогнозувати з достатньою точністю, коли закінчиться газ. До того ж в балоні завжди залишається біля 20% газу , і цю вагу Ви завжди будете возити з собою.
Крім самого балону з газом, який ніколи не викачується із балону повністю, Ви будете змушені возити з собою ще й достатню кількість бензину.
Завдання тих хто встановлює ГБО, – продати Вам ГБО і свої послуги, тому для об’єктивної інформації порадьтеся з компютерщиками, які будуть усувати наслідки спроб встановників обдурити комп’ютер на Вашому автомобілі.Послухайте про невдалі спроби «перепрошивки мозгів». Почитайте реальні відгуки тих, хто уже їздить на автомобілі з такими ж характеристиками, як у Вас