Detroit Clan

Украинский клуб владельцев настоящих американских автомобилей
Текущее время: 28 мар 2024, 21:31

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Важное сообщение! Что произошло с форумом? Все по ссылке


Интернет магазин Ваши Шины


Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ]  На страницу 1, 2  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 06 мар 2009, 23:40 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 19 июн 2008, 08:45
Сообщения: 528
Авто: Cadillac Brougham d'Elegance, 1988
http://pravda.if.ua/news-6023.html

З початку дії підвищення санкцій за порушення ПДР минув вже місяць. За цей час водії звикали до нових штрафів — їх зібрали, за даними Держказначейства, уже понад 30 млн. грн., а працівники ДАІ — до роботи по-новому: за цей час вони виписали адмінпостанов на 100 млн. грн. Такий високий розрив між кількістю постанов і обсягом виплачених штрафів свідчить про те, що в період економічної кризи і масового безробіття людям такі високі штрафи просто не по кишені.

Тим часом окремі даішники зловживають владою і вимагають хабара. Згідно з «відкритим листом газеті «Сьогодні» від Департаменту ДАІ МВС України», за місяць дії нового законодавства було виявлено 15 фактів зловживань, а 13 працівників було звільнено за «здирництво». Щоправда, кількість постанов, винесених звільненими від своїх посад хабарниками, не називається, але можна припустити, що таких було сотні.

Передумови для зловживань з боку рядових інспекторів створює низька зарплата — за їхніми словами, це 1500-1600 грн., а озвучені головним даішником Сергієм Коломійцем 34 тис. грн. прості даішники називають «мрією». Другий фактор, що впливає на порушення ПДР — дороги невідповідного рівня. У таких умовах ризикує бути оштрафованим навіть найдисциплінованіший водій.

Однак рішення інспектора — вирок ще не остаточний. За словами заступника начальника ДАІ МВС України Сергія Левченка, «водій має право оскаржити постанову протягом 10 днів після винесення». Ми спробували з’ясувати, наскільки реально це зробити на практиці, якщо ви не згодні з інспектором, і звернулися по допомогу до київських юристів: адвоката об’єднання «Кредо» Вадима Володарського, адвоката «Київського правозахисного союзу споживачів» Олексія Святогора і судді суду Подільського району міста Києва Станіслава Ноздрякова.

Як довести правоту

Правозахисники говорять про те, що оскаржити рішення працівника ДАІ, якщо ви з ним не згодні, потрібно обов’язково. Справа в тому, що за здійснення низки порушень повторно протягом року передбачені більш жорсткі стягнення — фінансове покарання по верхній межі штрафної «вилки», позбавлення права керування, громадські роботи, адміністративний арешт. «Повторним» може виявитися кожне наступне порушення.

Крок 1. Відкладайте розгляд справи

За словами адвоката Вадима Володарського, «у ст. 268 КУАП, що визначає права особи, яка притягується до адмінвідповідальності, сказано про право на юридичну допомогу, збір і надання доказів. А згідно зі ст. 33 КУАП, при виборі покарання за адмінпорушенням повинна враховуватися особа правопорушника, його фінансове становище».

Під час «розгляду» справи про адмінпорушення працівником ДАІ на місці дотриматися всіх цих прав нереально — не возити ж із собою адвоката постійно. Це означає, що водій може вказати в протоколі, що потребує допомоги адвоката, хоче надати документи, що характеризують особу і матеріальне становище. Для цього і просить відкласти справу. «Ігнорування працівником міліції цих прав буде грубим порушенням, отже, оскарження постанови в суді спричинить її скасування», — коментує пан Володарський.

Суддя Ноздряков підтвердив, що для винесення рішення по адмінсправі характеристика особи людини значення має. «У законі не даремно передбачена штрафна «вилка», значить, покарання за одне і те ж порушення залежно від ситуації може бути різним». Наприклад, залежно від рівня доходу водія і ступеня провини покарання за порушення швидкості може бути 255, а може і 340 грн. За ДТП суддя може призначити високий грошовий штраф «багатій» людині, а тимчасово безробітному, для якого заплатити штраф є проблемою, — громадські роботи.

Крок 2. Вказуйте зауваження в протоколі

У відповідній графі протоколу про адмінпорушення водій має право подати свої пояснення по суті порушення. Тут потрібно написати всі аргументи з незгодою з приводу штрафу. Обов’язково варто вказати свідків, у тому числі і пасажирів свого автомобіля, які можуть підтвердити невинність. Обов’язково простежте, щоб у незаповнених графах протоколу стояли прочерки (можна у вигляді букви Z) — щоб уникнути дописувань. Обов’язково напишіть у поясненні, що свою провину не визнаєте і згідно зі ст. 268 КУАП України просите відкласти розгляд справи.

Крок 3. Перевірте протокол і постанову

Працівник ДАІ зобов’язаний видати на місці копію протоколу, а якщо на місці виноситься постанова про адміністративне правопорушення — копію постанови. «Простежте, щоб дані збігалися з оригіналом протоколу, включаючи дані самого працівника, який склав протокол і/або постанову. Дотримання всіх нюансів допоможе успішно захищатися в суді, а також оскаржити постанову», — відзначає адвокат Володарський.

Крок 4. Скаржтеся в терміновому порядку

«Щоб оскаржити несправедливий вердикт, найкраще звернутися з відповідною скаргою до начальника управління ДАІ, працівник якого виніс постанову протягом 10 днів (інакше скарги не розглядають або вимагають виправдувальні причини)», — радять у прес-службі ДАІ МВС України, мотивуючи тим, що це — простий і швидкий шлях. Однак, відповідно до законодавства, зробити це можна і через подання скарги в районний суд за місцем винесення постанови.

У скарзі варто вказати всі аргументи відносно «неправоти» даішника, підкріпивши їх посиланнями на ПДР або іншими законодавчими актами (краще попросити підготувати документи професіонала-юриста, стандартна ціна за цю послугу в Києві — 5080 грн./документ), також варто обов’язково підтвердити свою думку доказами — показами свідків, фото— і відеоматеріалами й ін. (на крайній випадок, підійдуть навіть записи з мобільного телефону).

У колишньому законодавстві, якщо суд приймав рішення, яке не влаштовує водія, оскаржити його було великою проблемою. Справа в тому, що в КУАП минулої редакції була фраза про те, що по адмінсправах рішення районного суду є остаточними. У нинішніх змінах ввели процедуру повноцінної апеляції. Але водіям потрібно врахувати, що апеляцію необхідно подати протягом 10 днів після винесення постанови судом першої інстанції в справі.

Як заплатити штраф?

Заплатити штраф після набрання чинності нового законодавства — справжня проблема. У постанові інспектора ДАІ не зазначені реквізити, за якими водій повинен платити. Для того, щоб їх дізнатися, водій повинен зайти на сайт Казначейства, знайти у відповідному розділі реквізити районного Казначейства, вписати їх у квитанцію, після чого йти в касу. Що буде, якщо терміни пропущені?

Начальник Департаменту ДАІ Сергій Коломієць говорить про те, що за несплату штрафу водіїв чекають санкції: збільшення штрафу вдвічі в разі несплати протягом 15 днів і відмова у видачі талона техогляду при ТО. Однак юристи говорять про те, що на практиці стягнути з порушника штраф при несплаті дуже складно. «Можливість збільшення штрафних санкцій удвічі не прописана в законі «Про виконавче виробництво», який з 1999 року не змінювали. Якщо в постанові чітко написано «стягнути 255 грн.», то, за законом, повинні вимагати саме цю суму. Законодавча норма, за якою за несплачений штраф можуть не видати талон техогляду, також відсутня, тим більше, що водій і власник автомобіля часто є різними особами», — відзначає Олексій Святогор.

У Держказначействі нам офіційно повідомили, що «порядок, що регламентував би обмін інформацією між Держказначейством і Міністерством внутрішніх справ, відсутній». Іншими словами, якщо водій штраф не сплатив, у ДАІ на сьогодні немає ніякої можливості це перевірити.

Тактика захисту водія

Ми наведемо тактику захисту щодо декількох «популярних» порушень, які викликають конфлікти з інспекторами ДАІ.

Аварійна обстановка і ДТП. Усі водії чудово пам’ятають про знаменитий місячник ДАІ, під час якого посвідчення водія забирали масово під формулюванням «створення аварійної обстановки». Відповідно до нового законодавства, факт створення аварійної обстановки інспектор ДАІ повинен підтвердити доказами: поясненнями свідків і потерпілих, технічними засобами фіксації. Якщо ці умови не виконані — покарання бути не може.

Однак введено дуже жорсткі санкції за будь-яке ДТП. Так, при виклику працівника ДАІ навіть для оформлення дрібного ДТП (наприклад, якщо потрібна довідка для страхової компанії) водій ризикує заробити великий штраф або, що ще гірше, залишитися без посвідчення водія, одержати адмінарешт або громадські роботи. Захист для водія, якщо ДТП відбулося з його вини, повинен будуватися на ст. 10, 11, 17, 18 і 34 КУАП. Їхня суть полягає в тому, що водія піддають покаранню за нижньою оцінкою штрафної «вилки» КУАП — якщо ДТП відбулося через необережність або водія взагалі можуть звільнити від покарання — якщо він діяв з міркувань крайньої необхідності (збиток у випадку інших дій був би значно більшим). Природно, для цього потрібні докази і свідки.

Пішохід на «зебрі». Випадків покарання за те, що водій не пропустив пішохода, який ступив на «зебру» — маса. Але досить часто виносять їх несправедливо, оскільки в ПДР сказано, що «при наближенні до нерегульованого пішохідного переходу водій зобов’язаний знизити швидкість, а в разі потреби, повністю зупинитися».

Насправді ж водіїв штрафують навіть у тому випадку, коли пішохід тільки ступив на «зебру» на протилежному боці дороги. За словами Вадима Володарського, «не можна говорити про порушення, якщо пішоходу не створювалося реальних перешкод. По суті, вимоги до оформлення цього порушення відповідно до ст. 256 КУАП повинні включати фіксацію даних і пояснення «постраждалого» пішохода». Якщо постраждалого немає, постанова є незаконною.

Штраф «заочно». Система функціонування камер спостереження на перехрестях столиці в нинішньому вигляді, коли постанови про штраф за порушення ПДР приходять саме власникові ТЗ, викликає дуже великі сумніви. Справа в тому, що згідно з вже відзначеною вище ст. 33 КУАП, вибір покарання повинен враховуватися з урахуванням особи порушника. А якщо за кермом був не власник, а інша особа, що керує автомобілем на законних підставах?

Згідно з ч.2 ст. 141 КУАП, при наявності обставин, що свідчать про скоєння правопорушення іншою особою, власник у 10денний термін з моменту винесення постанови має право сповістити про це органу або посадовій особі, які цю постанову винесли. При цьому виконання постанови припиняється, а ДАІ проводить заходи з метою встановити справжнього порушника. Причому сформульовано статтю таким чином, що якщо цього порушника працівники ДАІ не знайдуть — це вже не буде проблемою власника транспортного засобу. І раніше винесені постанови проти власника виконуватися не будуть.

Вадим Володарський для того, щоб уникнути несправедливого штрафу, радить дотримуватися наступної тактики. «Якщо даним автомобілем керують кілька осіб — на підставі доручення або тимчасового реєстраційного талона, в орган ДАІ, звідки прийшов лист про порушення ПДР, треба послати відповідний лист (замовлений з повідомленням) наступного змісту: «Я автомобілем у момент порушення не керував, мають право керування такі-то особи (вписані в техпаспорт, або за тимчасовим реєстраційним талоном, або за дорученням)». Або написати, що «у момент порушення я знаходився не за кермом, передав керування знайомому на ім’я Ігор, прізвище якого не знаю, посвідчення водія в нього бачив, поліс страхування цивільної відповідальності, при наявності якого він має право керування всіма транспортними, засобами — теж, а передати йому керування у своїй присутності я мав право на підставі п.2.2. ПДР. Причини: перебував у нетверезому стані, погано себе почував — попросив відігнати автомобіль». У цьому випадку виконання постанови припиняється до опитування всіх потенційних порушників працівниками ДАІ.

Цікаво те, що якщо автомобіль належить юридичній особі, притягти водія до відповідальності за допомогою камери взагалі не можна, адже в КУАП мова йде тільки про фізичних осіб.

Доручення і тимчасовий талон. Останнім часом працівники ДАІ почали виносити постанови за керування автомобілем за дорученням, вимагаючи замість цього тимчасовий талон. Вартість його оформлення — близько 700 грн., відповідальність за керування без нього — штраф від 425 до 850 грн.

Юристи вважають таку вимогу незаконною, оскільки вимоги закону (а не підзаконного акта) реєструвати доручення на керування або розпорядження транспортним засобом не існує. Ст. 8 Конституції України встановлює переважну чинність закону при протиріччях, а ст. 19 Конституції — можливість зобов’язування громадянина до здійснення будь-яких дій тільки на підставі закону, а не підзаконного акта. Таку постанову також можна оскаржити в суді.

Евакуація ТЗ. У новому законодавстві є норма, яка чітко регламентує роботу евакуаторів. У ст. 265-2 КУАП, по-перше, чітко зазначено, що діяльність евакуаторів безкоштовна (з водіїв заборонено брати і вимагати гроші за повернення евакуйованого автомобіля), по-друге, зазначено що порядок евакуації і зберігання евакуйованого автомобіля визначається Кабміном. Але в прийнятій 17 грудня постанові Кабміну сказано, що «повернення транспортного засобу здійснюється за письмовим зверненням його власника, водія, за умови оплати ним витрат, пов’язаних із транспортуванням і зберіганням».

«При протиріччі закону і підзаконного акта вищу юридичну чинність має закон», — говорить Вадим Володарський. Саме на підставі відповідної статті КУАП водій має право оскаржити законність стягування плати за повернення автомобіля після евакуації транспортного засобу.

Адвокат Олексій Святогор вважає, що в такому випадку, з юридичного боку, водій має право реалізувати своє право на самозахист — воно передбачене ст. 36 Кримінального кодексу України. Відповідно до закону, водій повинен діяти адекватно до обстановки і має право захищати своє майно від протиправних зазіхань, тобто перешкоджати евакуації. Крім того, можна викликати міліцію і написати письмову заяву дільничному.



«Сьогодні»

25 Грудня 2008, 11:05

_________________
Cadillac - The Standard of the World


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 05 янв 2010, 14:41 
Не в сети
Член клуба

Зарегистрирован: 24 янв 2009, 23:22
Сообщения: 2569
Откуда: Киев
Авто: Chevrolet Caprice, 4.3 1994г.в.
Проще на месте отвертеться...Имхо
Я за то время, что потрачу на "оскарження рішення інспектора" заработаю в несколько раз больше, чем если оплачу квитанцию штрафа...
Подарили мне книгу "100 советов против штрафов"
Честно скажу, гаишники, как её видят , просто звереют... Как по мне, все мы люди и когда ты по нормальному разговариваеш с Гаи, то и они нормально к тебе относятся и не зверствуют. У меня права ни разу не забирали, хотя были и аварии, и раз выпившим немного словили... А других послушаю - так писец, проехал на красный - права забрали... нех понты колотить... Опять же - ИМХО!


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 05 янв 2010, 14:57 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11 июн 2008, 15:13
Сообщения: 23218
Авто: Nissan Leaf 12
а э 4 кроки шоб не порушувати ?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 05 янв 2010, 17:27 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 фев 2009, 19:15
Сообщения: 2317
Откуда: Киев
Авто: Cadillac Seville STS, Toyota Avensis.
Погибли JeepCherokee Opel Monza GSE
Только один:
нет "тела" - нет дела ;)

Заметил волшебное воздействе "зелененьких" - 10$ вызывают блеск в глазах и пожелание удачного пути. 100 грн. этого эффекта не вызывают.
Примите на заметку для "мелочей" типа скорость, светофор и т.д.


Последний раз редактировалось Igor TTA 05 янв 2010, 23:43, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 05 янв 2010, 18:29 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 07 апр 2009, 16:10
Сообщения: 102
Откуда: Киев
Авто: Jeep GC Laredo 08, был cavalier'92
Конечно ведь 10$ не ерунда, а почти 80 полновесных гривенников.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2010, 18:32 
Не в сети
Немец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 июл 2010, 16:39
Сообщения: 8867
Откуда: Киев
Авто: Mercedes-Benz
southerton писал(а):
Конечно ведь 10$ не ерунда, а почти 80 полновесных гривенников.

а меньше сейчас уже не берут :unknown: ...

_________________
"Зиг хайль май лайф"...
Счастлив не тот, кто выбрал «правильный» путь, а тот, кто любит свою дорогу...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2010, 18:55 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 26 авг 2008, 11:22
Сообщения: 3492
Откуда: Lviv
Авто: Buick Regal 1988 2.8l
їду я з талон 2010, но вопросов , я їм розказав- показав бьюик-диво-автомобиль, всі раді , задоволені.

культурно треба . :drinks: :drinks: :drinks:

_________________
...друзі,
..........................
в мене нема ваших адрес...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2010, 18:58 
Не в сети
Немец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 июл 2010, 16:39
Сообщения: 8867
Откуда: Киев
Авто: Mercedes-Benz
rostislav писал(а):
їду я з талон 2010, но вопросов , я їм розказав- показав бьюик-диво-автомобиль, всі раді , задоволені.

культурно треба . :drinks: :drinks: :drinks:


Не, ну когда нарушил "рассказывание сказок" не очень помогает :( ....

_________________
"Зиг хайль май лайф"...
Счастлив не тот, кто выбрал «правильный» путь, а тот, кто любит свою дорогу...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2010, 19:03 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 26 авг 2008, 11:22
Сообщения: 3492
Откуда: Lviv
Авто: Buick Regal 1988 2.8l
да не нарушив, просто так останавливаютью

_________________
...друзі,
..........................
в мене нема ваших адрес...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 19 ноя 2010, 20:12 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11 июн 2008, 15:13
Сообщения: 23218
Авто: Nissan Leaf 12
2 кроки: в сберкассу и в кабинет админпрактики . на 2 меньше чем у аффтара


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ]  На страницу 1, 2  След.


Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Дружественные проекты: Фреон для автомобилей, Оптовая продажа фреона на сайте freezeoil.com.ua.
Фреон R134a, R410A, R404A, R606a, R507. Фреоны для кондиционеров, холодильников, пожаротушения.