OK, пройшло 2 роки від часу оновлення теми
За цей період машину вилизали, обкатали, пофоткали, обговорили і т.д.... рідний мотор на диво витримав всі тяготи, незважаючи на вік і довгу стоянку.
Як і багато інших, тут присутніх, часто задавався питанням свапу. Варіант, як завжди, один - V8.
Минулої осені після тест-драйву пасажиром в машині Макса, в Києві, я взяв заготовку - 350-й блок з Сільверадо з проводкою і всім навісним. Думав, пощастило - все необхідне під руками, але помилявся....
В результаті залишився той же блок, тільки на ньому з нового:
- голови Вортек
- р\вал Lunati 60102 (не найлютіший, мета - цивільна їзда)
- впуск Weiand Stealth
- карб Holley 4150 double pumper 650
- випуск MAC HEADERS 5\8'' з переходом в систему Summit Racing 3'' по всій довжині, включно з 3'' Y-pipe (штанами)
- всякі гламурні скоби для пружинок карба, армовані бензошланги,штуцери, фітінги і інші косметичні дрібнички
Збирався блок досить довго, і вчора, нарешті, відбувся сам свап - мотор поселився в підкапотному. Буде стикований з Т5 від V6, якщо коробку постигне передчасна смерть, можливо візьму Т56. Міст стоковий, 3.42, без блока. Якщо все вийде добре і мотор щось буде собою являти, заінсталю толковий локер.
Мотор ще не запускався, на фото немає випуску і карба, це все ще попереду. Через політичну обстановку немає змоги навіть по 3-4 години проводити в гаражі після роботи.
Нижче фотки.
Можете обси*ати, тільки по суті
Поради і підказки радо вітаються.
п.с. надзвичайно вдячний тим, хто допомагав порадами в он-лайні і терпів запитання по телефону. пацани, ви себе впізнаєте ))