Detroit Clan
http://forum.detroit.in.ua/

Наши машины на видео с Чайки засветились
http://forum.detroit.in.ua/viewtopic.php?f=6&t=9974
Страница 2 из 3

Автор:  Hunter [ 12 апр 2014, 12:21 ]
Заголовок сообщения:  Re: Наши машины на видео с Чайки засветились

Ага, сенкс. 4.6 Mustang GT на автомате на пол секунды я проигрываю, а потом с ним заезжал Superbee и выиграл у мустанга на пол секунды.

Правда не самое лучшее время как для GT 4.6

Автор:  kholod [ 12 апр 2014, 12:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: Наши машины на видео с Чайки засветились

а за сколько ГТ до сотни едет?
Хантер
а твой за сколько? 7мь есть?

Автор:  Hunter [ 12 апр 2014, 12:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Наши машины на видео с Чайки засветились

kholod писал(а):
а за сколько ГТ до сотни едет?
Хантер
а твой за сколько? 7мь есть?


GT 14.9-15.0

Я 15.5 до сотни 7, на старте на корпус его опережаю, потом он обгоняет

SuperBee 14.5

Автор:  kholod [ 12 апр 2014, 13:01 ]
Заголовок сообщения:  Re: Наши машины на видео с Чайки засветились

До сотни 7мь-это хорошо
напомни,у тебя механика? и сток мотор
а че Суперби на секунду быстрей едет? что там лучше?
А этот за сколько едет http://www.drive2.ru/r/chevrolet/720632/

Автор:  Hunter [ 12 апр 2014, 18:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: Наши машины на видео с Чайки засветились

kholod писал(а):
До сотни 7мь-это хорошо
напомни,у тебя механика? и сток мотор
а че Суперби на секунду быстрей едет? что там лучше?
А этот за сколько едет http://www.drive2.ru/r/chevrolet/720632/


Про этот по ссылке ничего не знаю.

У меня не совсем сток.

Почитай бортовики и описание, лень рассказывать. Уже тыщу раз всем объяснял :)

Вот моя
http://www.drive2.ru/r/chevrolet/540934/

Вот SuperBee
http://www.drive2.ru/r/chevrolet/4899916394579132530/

Автор:  SuperBee [ 12 апр 2014, 19:41 ]
Заголовок сообщения:  Re: Наши машины на видео с Чайки засветились

kholod писал(а):
А этот за сколько едет http://www.drive2.ru/r/chevrolet/720632/

16-16.5 :yes:
Это стоковый овощной тби :hahaha:

Автор:  kholod [ 12 апр 2014, 21:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Наши машины на видео с Чайки засветились

Хантер
та я помню
спрашивал про валы и пр
Суперби
а у тебя шо за мотор?
по ссылке где-то в раене 8ми до сотни... при механике...маловато будет :unknown:

Автор:  SuperBee [ 12 апр 2014, 22:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Наши машины на видео с Чайки засветились

kholod писал(а):
Суперби
а у тебя шо за мотор?


sbc LG4 :(

Автор:  kholod [ 12 апр 2014, 22:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: Наши машины на видео с Чайки засветились

загуглил по мотору
и попал на тебя на драйве :hahaha:
так а че ты быстрей на секунду от Сереги?

Автор:  SuperBee [ 12 апр 2014, 22:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: Наши машины на видео с Чайки засветились

kholod писал(а):
загуглил по мотору
и попал на тебя на драйве :hahaha:
так а че ты быстрей на секунду от Сереги?

LG4 Years: 1980–1988*

The LG4 produced 150 hp (112 kW)-170 hp (127 kW) and 240 lb·ft (325 N·m)-250 lb·ft (339 N·m). The engine saw a series of gradual improvements, increasing reliability, mpg, and power output. In 1978, some GM models were available with the Rochester 4bbl M4ME carburetor, which offered a glimmer of some performance potential. For 1982, GM mandated that Pontiac discontinue their 301 V8 engines, resulting in a massive increase in LG4 production. Chevrolet also added GM's new "Computer Command Control" (CCC) engine management system to most LG4 engines, this included the very-efficient Rochester 4bbl E4ME Quadra-Jet, producing 145 HP @ 4000 RPM, 240 ft/lb @ 2000 RPM in the GM F-Body.145 hp (108 kW). In 1983, Chevrolet replaced the cast iron intake with an aluminum version and utilized either 14014416 ("416") or 14022601("601") heads with int: 1.84/ exh: 1.50 valves, 58cc chambers, 178cc runners. For 1985, the 4-valve-relief, flat top pistons from the L69 were added to the LG4. Also added was a knock sensor to allow the "CCC" engine management system to compensate for the increase in compression and a more aggressive spark timing map in the ECM. As a result power increased for the 1985 models to 165 hp (123 kW) from the 150 hp (112 kW) rating in 1984. For 1986, Chevrolet changed over to a 1 piece rear main seal engine block design to minimize leaks and warranty claims, however some early '86 blocks retained a 2 piece rear main seal. For 1987, Chevrolet once again made some revisions to increase overall reliability. An all-new electronic distributor design was used. The intake manifold to head bolt pattern was redesigned to improve gasket integrity. Changes to the valve covers were also made. "Ribbing" was added to the top of the valve covers to increase surface area, acting as a heat sink. To improve intake gasket sealing, the mounting bolts were relocated to the valve cover centerline, placing all sealing pressure evenly upon the mounting flange perimeter... thus these became known as "centerbolt valve covers". Another improvement was utilization of a hydraulic lifter/roller camshaft on most '87 LG4's. Some early engines have lifter retainer provisions, but utilize the older, non-roller camshaft. 1987 would also be the last year for the LG4 production, however... a run of LG4 engines was made to supplement the carry-over production for the 1988 Monte Carlo and the 1988 Caprice & Pontiac Pariseinne.

Страница 2 из 3 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/