Detroit Clan
http://forum.detroit.in.ua/

Шатунні болти ARP для V8
http://forum.detroit.in.ua/viewtopic.php?f=4&t=12060
Страница 1 из 2

Автор:  RaceFace [ 03 мар 2015, 15:29 ]
Заголовок сообщения:  Шатунні болти ARP для V8

Продам нові, в упаковці, болти. Брав собі для нового мотора, але моторист попередив що потрібно буде переміряти окружність стокового шатуна і я не ризикнув ставити.
Один з болтів діставався з упаковки, тому ціну ставлю нижчу за ту, яку заплатив.

Ссилка на нові - http://www.summitracing.com/int/parts/a ... /overview/

Моя ціна - $55

Стукайте в лічку або 068 234 30 79, Діма

Вложения:
11.jpg
11.jpg [ 1.36 МБ | Просмотров: 3426 ]

Автор:  Ganjuba$$ [ 03 мар 2015, 15:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Шатунні болти ARP для V8

А навіщо вони потрібні?

Автор:  Fernando [ 03 мар 2015, 15:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: Шатунні болти ARP для V8

Ganjuba$$
Тобі вони не потрібні, тиж мотор роскидувать не будешь?
А взагалі ціна гарна.

Автор:  RaceFace [ 03 мар 2015, 15:39 ]
Заголовок сообщения:  Re: Шатунні болти ARP для V8

це болти з надзвичайною міцністю - для моторів з великою нагрузкою, високооборотних і т.д...

Автор:  Fernando [ 03 мар 2015, 15:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: Шатунні болти ARP для V8

RaceFace
Покажи що ти там сртоіш?

Автор:  RaceFace [ 03 мар 2015, 15:46 ]
Заголовок сообщения:  Re: Шатунні болти ARP для V8

Нічого нового, старий-добрий 5.7 але з більш продуманою і збалансованою нутрянкою.
Думаю, на тижні зберемо і тоді покажу :)

Автор:  Ron_Jeremy [ 03 мар 2015, 15:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Шатунні болти ARP для V8

интересно увидеть
какая предполагаемая моща?

Автор:  Fernando [ 03 мар 2015, 15:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Шатунні болти ARP для V8

Чекаємо.

Автор:  RaceFace [ 03 мар 2015, 16:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: Шатунні болти ARP для V8

Америкоси знімали на таких же агрегатах в районі 350 - 370 сил на маховику.
У мене не надто жирні деталі, але я більше місяця читав теорію і врешті-решт вийшов на збалансований набір.

Цього разу я приділив увагу не тільки статичному ступеню стискування, а і динамічному, який, в принципі, є єдиним щоб брати до уваги. Динамічна ступінь по моїх розрахунках буде 7.88, це мінімум для 92-го бензину. Статична - 10.0, але вона ролі не грає.

Для цього взяв р\вал з певним градусом закриття впуска і випуска, плюс вал має підйом клапана саме той, який якнайкраще підходить під мої голови (Вортек) і точно підігнав недохід поршня до верху блока - вийшов в нуль (zero decking).
Також купив прокладку голови необхідної товщини, щоб триматись в "антидетонаційній зоні" (щоб якомога менше мотор був чутливий до детонації, я зробив відстань "верх поршня - дно голови" (quench) 0.038 дюйма - так, як пише книжка (допуск 0.035 - 0.045).

Поршні вортековські, але вони вже значно кращі за ТВІ-шні - їх об"єм 12 кубіків (грає роль при розрахунку ступеня стискування) і вони не мають того скошення по зовнішньому краю, яке вбивало всі намагання не детонувати при трохи задертій ступені стискування. Так званий quench з ними сходив нанівець повністю.

А решта - супутнє - карб на 650 cfm, правильний впуск, правильний випуск.... ще буде широкополосна лямбда, бо на попередньому моторі ніяк не міг побороти явище, коли половина свічок були білими, а половина - коричневими.

ну, таке... сподіваюсь що поїде :)

Автор:  Ganjuba$$ [ 03 мар 2015, 16:11 ]
Заголовок сообщения:  Re: Шатунні болти ARP для V8

Так а для чого використовуються?
Я ж лошара в моторах. Розкажіть плз!
Я знаю, що шатун сидить на валу, поршень на ньому на пальці. Де там болти?
Ааа... Це ними він скручений на шийці валу?

Страница 1 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/