Detroit Clan http://forum.detroit.in.ua/ |
|
Шатунні болти ARP для V8 http://forum.detroit.in.ua/viewtopic.php?f=4&t=12060 |
Страница 1 из 2 |
Автор: | RaceFace [ 03 мар 2015, 15:29 ] | ||
Заголовок сообщения: | Шатунні болти ARP для V8 | ||
Продам нові, в упаковці, болти. Брав собі для нового мотора, але моторист попередив що потрібно буде переміряти окружність стокового шатуна і я не ризикнув ставити. Один з болтів діставався з упаковки, тому ціну ставлю нижчу за ту, яку заплатив. Ссилка на нові - http://www.summitracing.com/int/parts/a ... /overview/ Моя ціна - $55 Стукайте в лічку або 068 234 30 79, Діма
|
Автор: | Ganjuba$$ [ 03 мар 2015, 15:33 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Шатунні болти ARP для V8 |
А навіщо вони потрібні? |
Автор: | Fernando [ 03 мар 2015, 15:35 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Шатунні болти ARP для V8 |
Ganjuba$$ Тобі вони не потрібні, тиж мотор роскидувать не будешь? А взагалі ціна гарна. |
Автор: | RaceFace [ 03 мар 2015, 15:39 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Шатунні болти ARP для V8 |
це болти з надзвичайною міцністю - для моторів з великою нагрузкою, високооборотних і т.д... |
Автор: | Fernando [ 03 мар 2015, 15:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Шатунні болти ARP для V8 |
RaceFace Покажи що ти там сртоіш? |
Автор: | RaceFace [ 03 мар 2015, 15:46 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Шатунні болти ARP для V8 |
Нічого нового, старий-добрий 5.7 але з більш продуманою і збалансованою нутрянкою. Думаю, на тижні зберемо і тоді покажу ![]() |
Автор: | Ron_Jeremy [ 03 мар 2015, 15:48 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Шатунні болти ARP для V8 |
интересно увидеть какая предполагаемая моща? |
Автор: | Fernando [ 03 мар 2015, 15:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Шатунні болти ARP для V8 |
Чекаємо. |
Автор: | RaceFace [ 03 мар 2015, 16:08 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Шатунні болти ARP для V8 |
Америкоси знімали на таких же агрегатах в районі 350 - 370 сил на маховику. У мене не надто жирні деталі, але я більше місяця читав теорію і врешті-решт вийшов на збалансований набір. Цього разу я приділив увагу не тільки статичному ступеню стискування, а і динамічному, який, в принципі, є єдиним щоб брати до уваги. Динамічна ступінь по моїх розрахунках буде 7.88, це мінімум для 92-го бензину. Статична - 10.0, але вона ролі не грає. Для цього взяв р\вал з певним градусом закриття впуска і випуска, плюс вал має підйом клапана саме той, який якнайкраще підходить під мої голови (Вортек) і точно підігнав недохід поршня до верху блока - вийшов в нуль (zero decking). Також купив прокладку голови необхідної товщини, щоб триматись в "антидетонаційній зоні" (щоб якомога менше мотор був чутливий до детонації, я зробив відстань "верх поршня - дно голови" (quench) 0.038 дюйма - так, як пише книжка (допуск 0.035 - 0.045). Поршні вортековські, але вони вже значно кращі за ТВІ-шні - їх об"єм 12 кубіків (грає роль при розрахунку ступеня стискування) і вони не мають того скошення по зовнішньому краю, яке вбивало всі намагання не детонувати при трохи задертій ступені стискування. Так званий quench з ними сходив нанівець повністю. А решта - супутнє - карб на 650 cfm, правильний впуск, правильний випуск.... ще буде широкополосна лямбда, бо на попередньому моторі ніяк не міг побороти явище, коли половина свічок були білими, а половина - коричневими. ну, таке... сподіваюсь що поїде ![]() |
Автор: | Ganjuba$$ [ 03 мар 2015, 16:11 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Шатунні болти ARP для V8 |
Так а для чого використовуються? Я ж лошара в моторах. Розкажіть плз! Я знаю, що шатун сидить на валу, поршень на ньому на пальці. Де там болти? Ааа... Це ними він скручений на шийці валу? |
Страница 1 из 2 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |