Америкоси знімали на таких же агрегатах в районі 350 - 370 сил на маховику.
У мене не надто жирні деталі, але я більше місяця читав теорію і врешті-решт вийшов на збалансований набір.
Цього разу я приділив увагу не тільки статичному ступеню стискування, а і динамічному, який, в принципі, є єдиним щоб брати до уваги. Динамічна ступінь по моїх розрахунках буде 7.88, це мінімум для 92-го бензину. Статична - 10.0, але вона ролі не грає.
Для цього взяв р\вал з певним градусом закриття впуска і випуска, плюс вал має підйом клапана саме той, який якнайкраще підходить під мої голови (Вортек) і точно підігнав недохід поршня до верху блока - вийшов в нуль (zero decking).
Також купив прокладку голови необхідної товщини, щоб триматись в "антидетонаційній зоні" (щоб якомога менше мотор був чутливий до детонації, я зробив відстань "верх поршня - дно голови" (quench) 0.038 дюйма - так, як пише книжка (допуск 0.035 - 0.045).
Поршні вортековські, але вони вже значно кращі за ТВІ-шні - їх об"єм 12 кубіків (грає роль при розрахунку ступеня стискування) і вони не мають того скошення по зовнішньому краю, яке вбивало всі намагання не детонувати при трохи задертій ступені стискування. Так званий quench з ними сходив нанівець повністю.
А решта - супутнє - карб на 650 cfm, правильний впуск, правильний випуск.... ще буде широкополосна лямбда, бо на попередньому моторі ніяк не міг побороти явище, коли половина свічок були білими, а половина - коричневими.
ну, таке... сподіваюсь що поїде
