Maximum писал(а):
А поподробнее про пакет ZR2 можно? Оч интересно!
1. Лестничного типа рама с измененными точками крепления
2. 100mm wider track (3.9 inches wider than regular S-10) - 100mm широкая колея (3,9 дюйма шире, чем обычный S-10)
3. Increased ground clearance (Approx 3" over Regular S-Series 4x4) - Увеличенный дорожный просвет (около 3 ", чем обычный S-серии 4x4)
4. Enhanced front (7.25" ring gear) and rear (8.5" ring gear) axles w/ 3.73:1 rear-axle ratio - Расширенные передние арки (7,25 "зубчатый венец) и задний (8,5" зубчатый венец) осей, передаточное соотношение заднего моста 3.73:1
5. Larger wheel and axle bearings - Большие колеса и оси подшипников - 31 x 10.50" BFG A/T Tires (Pickup), 31 x 10.50" BFG Longtrails (Blazer) 31 х 10,50 " BFG / T Шины (пикап), 31 х 10,50 "BFG Longtrails (Blazer)
6. 46mm gas pressurized Bilstein Monotube shocks 46mm газовый аммортизатор Bilstein Monotube
7. Rear track bar (pickup), front anti-sway bar (blazer) - ?
8. Skid plates - Защитные пластина под двигателем
9. Front/rear disc brakes (1998-2005), disc/drum brakes (1994-1997) - Передние/задние дисковые тормоза(1998-2005), диск/барабанные тормоза (1994-1997).
The S10 ZR2, GMC Highrider, and many Blazer ZR2's feature Insta-Trac (three-button) 4WD. The Blazer ZR2 was also offered with the option of Auto-Trac (four-button) 4WD. ZR2 equipped S-Series vehicles are typically worth one to two thousand dollars more than a non-ZR2. ZR2 verification can be done by checking the RPO tag affixed to the inside of the glove compartment.
Вот этот монстр: