Detroit Clan
http://forum.detroit.in.ua/

обороти мотора
http://forum.detroit.in.ua/viewtopic.php?f=26&t=8245
Страница 1 из 20

Автор:  RaceFace [ 10 янв 2013, 20:48 ]
Заголовок сообщения:  обороти мотора

у мене легендарний 2.8 від ГМ, раніше я катався і старався не помічати цей баг але зрештою дістало...

ситуація така: мотор дуже довго скидає обороти до холостого ходу, секунд 5 а то і 7, газнеш на світлофорі на нейтралці а мотор обороти тримає і тільки потім за одну секунду плавно їх скидає до нормальних. на ходу при переключенні ще куди не йшло, а от в пробках замахало ричати...
немає значення чи мотор прогрітий, чи холодний.

по місцевих спецах особливо ще не їздив бо як не "то американець, я не візьмусь", то "я не маю чим діагностувати".

де копати хоч приблизно? чек горить але для того є ще маса причин.

Автор:  MiKa2558 [ 10 янв 2013, 21:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: обороти мотора

Похоже как клапан холлостого не закрывается... У меня такая фигня на пежо была. Газу дашь, педаль отпускаешь, а мотор дальше рычит. Решил проблему путем замены клапана холостого.

Автор:  SuperBee [ 10 янв 2013, 21:42 ]
Заголовок сообщения:  Re: обороти мотора

RaceFace писал(а):
у мене легендарний 2.8 від ГМ, раніше я катався і старався не помічати цей баг але зрештою дістало...

ситуація така: мотор дуже довго скидає обороти до холостого ходу, секунд 5 а то і 7, газнеш на світлофорі на нейтралці а мотор обороти тримає і тільки потім за одну секунду плавно їх скидає до нормальних. на ходу при переключенні ще куди не йшло, а от в пробках замахало ричати...
немає значення чи мотор прогрітий, чи холодний.

по місцевих спецах особливо ще не їздив бо як не "то американець, я не візьмусь", то "я не маю чим діагностувати".

де копати хоч приблизно? чек горить але для того є ще маса причин.


У тебя какой расход?
Какой цвет свечей!
Вакуумные трубочки идущие к дроселю все подключены?

Автор:  Fernando [ 10 янв 2013, 22:38 ]
Заголовок сообщения:  Re: обороти мотора

MiKa2558 писал(а):
Похоже как клапан холлостого не закрывается... У меня такая фигня на пежо была. Газу дашь, педаль отпускаешь, а мотор дальше рычит. Решил проблему путем замены клапана холостого.

клапан холостого хода тут не при чем, он от педали газа никак не зависит, и основная его работа на прогреве. В первую очередь смотреть надо на дроссель, мож гдето подклинивает, мож тросику чтото мешает, и еще смотреть вакуумные шлангочки.

Автор:  RaceFace [ 10 янв 2013, 22:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: обороти мотора

SuperBee писал(а):
RaceFace писал(а):

У тебя какой расход?
Какой цвет свечей!
Вакуумные трубочки идущие к дроселю все подключены?



розхід у мене космічний - порядка 20-ки, я чекаю весни щоб полізти і розібратись. на мозгах намальовані маркером від руки цифри і "увага, зміни" - тобто там рились по-серйозному.

свічки і високовольтні дроти нові, свічки навіть не викручував ще, по запаху вихлопа чую що переливає, отже, мають бути чорні.

трубки до дроселя вроді всі на місці, бардак з тими трубками що конектяться до purge canister (пластикова бочка з гумовими трубками) і до клапана що в районі центрального високовольтного дроту, не знаю як правильно та система називається....

мабуть таки треба буде танцювати з бубном по весні - зимою і так з гаража не висовуюсь.



п.с. ніхто не зустрічав часом схеми підключення вакуумних трубок на 2.8 87-го року?

Автор:  Fernando [ 10 янв 2013, 23:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: обороти мотора

на 1й странице найдешь http://www.thirdgen.org/techboard/tech- ... ams-i.html

Автор:  Hunter [ 11 янв 2013, 01:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: обороти мотора

RaceFace писал(а):
у мене легендарний 2.8 від ГМ, раніше я катався і старався не помічати цей баг але зрештою дістало...


2.8 это действительно баг :rofl: довольно таки серьезный

RaceFace писал(а):
ситуація така: мотор дуже довго скидає обороти до холостого ходу, секунд 5 а то і 7, газнеш на світлофорі на нейтралці а мотор обороти тримає і тільки потім за одну секунду плавно їх скидає до нормальних. на ходу при переключенні ще куди не йшло, а от в пробках замахало ричати...
немає значення чи мотор прогрітий, чи холодний.

по місцевих спецах особливо ще не їздив бо як не "то американець, я не візьмусь", то "я не маю чим діагностувати".

де копати хоч приблизно? чек горить але для того є ще маса причин.


у меня была таже хрень. Это невозможно побороть, просто забей и катайся пока не поставишь V8

Причем поменял тупо ВСЁ. и диагностика у меня есть, она ничего тебе не покажет.
И ехал квотер секунда в секунду как по паспорту

RaceFace писал(а):

розхід у мене космічний - порядка 20-ки, я чекаю весни щоб полізти і розібратись. на мозгах намальовані маркером від руки цифри і "увага, зміни" - тобто там рились по-серйозному.

свічки і високовольтні дроти нові, свічки навіть не викручував ще, по запаху вихлопа чую що переливає, отже, мають бути чорні.


На моём V6 была бедная смесь.
это нормальный расход для этого мотора, если наступать на газ, а я так и делал


RaceFace писал(а):
трубки до дроселя вроді всі на місці, бардак з тими трубками що конектяться до purge canister (пластикова бочка з гумовими трубками) і до клапана що в районі центрального високовольтного дроту, не знаю як правильно та система називається....



EGR

RaceFace писал(а):


п.с. ніхто не зустрічав часом схеми підключення вакуумних трубок на 2.8 87-го року?


Вложения:
mT vacuum.JPG
mT vacuum.JPG [ 85.22 КБ | Просмотров: 4766 ]

Автор:  asvodessa [ 11 янв 2013, 01:29 ]
Заголовок сообщения:  Re: обороти мотора

Не бывает поломки,которую нельзя побороть.Бывает неохота и бывает нецелесообразно.

Автор:  Klochick [ 11 янв 2013, 12:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: обороти мотора

и у меня на желтой камаро была такая хрень, хз :unknown:

Автор:  RaceFace [ 11 янв 2013, 12:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: обороти мотора

Hunter писал(а):
RaceFace писал(а):
это нормальный расход для этого мотора, если наступать на газ, а я так и делал



я на газ взагалі не наступаю бо мабуть і в 30-ку не вкладусь :)

і до мене була проведена процедура EGR delete - на колекторі просто заглушка стоїть. я на шару взяв в штатах всю систему але ставити не спішу.

по схемі бачу що клапан, який я мав на увазі називається Vacuum Regulation Valve - от з його підключенням косяки.

п.с. дякую за схеми!

Страница 1 из 20 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/