Detroit Clan http://forum.detroit.in.ua/ |
|
обороти мотора http://forum.detroit.in.ua/viewtopic.php?f=26&t=8245 |
Страница 1 из 20 |
Автор: | RaceFace [ 10 янв 2013, 20:48 ] |
Заголовок сообщения: | обороти мотора |
у мене легендарний 2.8 від ГМ, раніше я катався і старався не помічати цей баг але зрештою дістало... ситуація така: мотор дуже довго скидає обороти до холостого ходу, секунд 5 а то і 7, газнеш на світлофорі на нейтралці а мотор обороти тримає і тільки потім за одну секунду плавно їх скидає до нормальних. на ходу при переключенні ще куди не йшло, а от в пробках замахало ричати... немає значення чи мотор прогрітий, чи холодний. по місцевих спецах особливо ще не їздив бо як не "то американець, я не візьмусь", то "я не маю чим діагностувати". де копати хоч приблизно? чек горить але для того є ще маса причин. |
Автор: | MiKa2558 [ 10 янв 2013, 21:32 ] |
Заголовок сообщения: | Re: обороти мотора |
Похоже как клапан холлостого не закрывается... У меня такая фигня на пежо была. Газу дашь, педаль отпускаешь, а мотор дальше рычит. Решил проблему путем замены клапана холостого. |
Автор: | SuperBee [ 10 янв 2013, 21:42 ] |
Заголовок сообщения: | Re: обороти мотора |
RaceFace писал(а): у мене легендарний 2.8 від ГМ, раніше я катався і старався не помічати цей баг але зрештою дістало... ситуація така: мотор дуже довго скидає обороти до холостого ходу, секунд 5 а то і 7, газнеш на світлофорі на нейтралці а мотор обороти тримає і тільки потім за одну секунду плавно їх скидає до нормальних. на ходу при переключенні ще куди не йшло, а от в пробках замахало ричати... немає значення чи мотор прогрітий, чи холодний. по місцевих спецах особливо ще не їздив бо як не "то американець, я не візьмусь", то "я не маю чим діагностувати". де копати хоч приблизно? чек горить але для того є ще маса причин. У тебя какой расход? Какой цвет свечей! Вакуумные трубочки идущие к дроселю все подключены? |
Автор: | Fernando [ 10 янв 2013, 22:38 ] |
Заголовок сообщения: | Re: обороти мотора |
MiKa2558 писал(а): Похоже как клапан холлостого не закрывается... У меня такая фигня на пежо была. Газу дашь, педаль отпускаешь, а мотор дальше рычит. Решил проблему путем замены клапана холостого. клапан холостого хода тут не при чем, он от педали газа никак не зависит, и основная его работа на прогреве. В первую очередь смотреть надо на дроссель, мож гдето подклинивает, мож тросику чтото мешает, и еще смотреть вакуумные шлангочки. |
Автор: | RaceFace [ 10 янв 2013, 22:51 ] |
Заголовок сообщения: | Re: обороти мотора |
SuperBee писал(а): RaceFace писал(а): У тебя какой расход? Какой цвет свечей! Вакуумные трубочки идущие к дроселю все подключены? розхід у мене космічний - порядка 20-ки, я чекаю весни щоб полізти і розібратись. на мозгах намальовані маркером від руки цифри і "увага, зміни" - тобто там рились по-серйозному. свічки і високовольтні дроти нові, свічки навіть не викручував ще, по запаху вихлопа чую що переливає, отже, мають бути чорні. трубки до дроселя вроді всі на місці, бардак з тими трубками що конектяться до purge canister (пластикова бочка з гумовими трубками) і до клапана що в районі центрального високовольтного дроту, не знаю як правильно та система називається.... мабуть таки треба буде танцювати з бубном по весні - зимою і так з гаража не висовуюсь. п.с. ніхто не зустрічав часом схеми підключення вакуумних трубок на 2.8 87-го року? |
Автор: | Fernando [ 10 янв 2013, 23:20 ] |
Заголовок сообщения: | Re: обороти мотора |
на 1й странице найдешь http://www.thirdgen.org/techboard/tech- ... ams-i.html |
Автор: | asvodessa [ 11 янв 2013, 01:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: обороти мотора |
Не бывает поломки,которую нельзя побороть.Бывает неохота и бывает нецелесообразно. |
Автор: | Klochick [ 11 янв 2013, 12:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: обороти мотора |
и у меня на желтой камаро была такая хрень, хз ![]() |
Автор: | RaceFace [ 11 янв 2013, 12:51 ] |
Заголовок сообщения: | Re: обороти мотора |
Hunter писал(а): RaceFace писал(а): это нормальный расход для этого мотора, если наступать на газ, а я так и делал я на газ взагалі не наступаю бо мабуть і в 30-ку не вкладусь ![]() і до мене була проведена процедура EGR delete - на колекторі просто заглушка стоїть. я на шару взяв в штатах всю систему але ставити не спішу. по схемі бачу що клапан, який я мав на увазі називається Vacuum Regulation Valve - от з його підключенням косяки. п.с. дякую за схеми! |
Страница 1 из 20 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |