RaceFace писал(а):
у мене легендарний 2.8 від ГМ, раніше я катався і старався не помічати цей баг але зрештою дістало...
2.8 это действительно баг
довольно таки серьезный
RaceFace писал(а):
ситуація така: мотор дуже довго скидає обороти до холостого ходу, секунд 5 а то і 7, газнеш на світлофорі на нейтралці а мотор обороти тримає і тільки потім за одну секунду плавно їх скидає до нормальних. на ходу при переключенні ще куди не йшло, а от в пробках замахало ричати...
немає значення чи мотор прогрітий, чи холодний.
по місцевих спецах особливо ще не їздив бо як не "то американець, я не візьмусь", то "я не маю чим діагностувати".
де копати хоч приблизно? чек горить але для того є ще маса причин.
у меня была таже хрень. Это невозможно побороть, просто забей и катайся пока не поставишь V8
Причем поменял тупо ВСЁ. и диагностика у меня есть, она ничего тебе не покажет.
И ехал квотер секунда в секунду как по паспорту
RaceFace писал(а):
розхід у мене космічний - порядка 20-ки, я чекаю весни щоб полізти і розібратись. на мозгах намальовані маркером від руки цифри і "увага, зміни" - тобто там рились по-серйозному.
свічки і високовольтні дроти нові, свічки навіть не викручував ще, по запаху вихлопа чую що переливає, отже, мають бути чорні.
На моём V6 была бедная смесь.
это нормальный расход для этого мотора, если наступать на газ, а я так и делал
RaceFace писал(а):
трубки до дроселя вроді всі на місці, бардак з тими трубками що конектяться до purge canister (пластикова бочка з гумовими трубками) і до клапана що в районі центрального високовольтного дроту, не знаю як правильно та система називається....
EGR
RaceFace писал(а):
п.с. ніхто не зустрічав часом схеми підключення вакуумних трубок на 2.8 87-го року?
_________________
Chevrolet Camaro 1988 5.1L V8 carb, T-5 ручка