[/quote]
мне фартануло и я положил всего 4к$ за 3.5 года, + коробку/кардан я украл, а она только сюда 1к$ +покрышки/салон/радиатор/печку/распорку/лифты/руль/стекло заднее/циллинры сцепления и др подарено/украдено перемучено страшными махинациями без которых я бы вообще и таврию не смог поддержать в состоянии хода
и моя машина является куском дерьма без еще 4к$
так что или ужом ползать и кентоваться в клубе или башлять 10К+
НА ЛЮБОЙ ТРИГЕН здесь в клубе (если еще не достроено)
[/quote]
ну у вас і бюджети...
я перетряхнув ВСЮ свою машину крім мотора, коробки і рульової колонки оригінальними запчастинами (не найдорожчими але і не наглим китаєм) приблизно за $1500.
низ машини взагалі весь новий крім пружин, мінялось все що було пластмасове\резинове чи просто рухалось: всі сайленти, реставрація наконечників, нові шарові, всі нові резинки в супортах, направляючі, прокачні штуцера, тормозні шланги, тормозні магістралі, троси ручника, вся начинка барабанів, всі втулки і стійки стаба, вихлоп повністю, відкапіталений міст (всі підшипники, шайби, прокладки, сальники), амортизатори по колу і т.д.... страшно виїжджати, коли мокра погода )))
крім того, в цю суму ввійшло дофіга частин по електриці, частково мотору і салону - генератор, ролик натяжний, помпа, панелі салону, ремкомплект мотора дотяжки багажника і т.д., я просто не згадаю всього.
я приємно здивований цінами - більшість позицій дорожчі на ВАЗ\ЗАЗ.
п.с. йдеться про відновлення стокових вузлів без свапів і тому подібного
Вложения: |
08092012428.jpg [ 222.08 КБ | Просмотров: 3164 ]
|
_________________ 4-bolt main SBC 350 Vortec, milled, ported, >10:1 CR, CompCams roller camshaft, Weiand Stealth intake, Holley 650 DP carb, 1 5/8'' MAC headers, 3'' full length exhaust, MSD StreetFire HEI, A/C, 5-speed manual, Torsen diff, 3.23 gears.
|