нашо лякати людину? які 10 штук вкладень, куди їх треба вкласти щоб просто їздити на справній машині?
автору для приблизної уяви вартості з\ч, які я купляв особисто:
- пара передніх стійок Монро - 43 бакса пара (попав на знижку) - задні аморти Каяба - 41 бакс пара - тормозні шланги стартують від 5-7 баксів за один і до 20 - який захочеш. - вихлоп ВЕСЬ, крім штанів від 90 баксів - всі троси ручника (3 шт) - 27 - всі сайленти в ходову Moog (8 шт) - 56 баксів - радіатор мотора простенький - порядка 80 - патрубки радіатора - в середньому по 13 - водяна помпа - 17 відновлена або від 35 нова - ремкомплект задного моста (всі підшипники, сальники, прокладки) - від 60 - передні тормозні диски - від 20 баксів - задні барабани - від 25
це без врахування вартості доставки, якщо будеш везти морем то ти не дуже відчуєш різницю між вартістю запчастин у себе під дверима і їх вартістю в штатах.
вищеописаний прайс стосується не перфомансних з\ч, проте їх абсолютно вистачає для звичайної їзди, яку ти і плануєш.
п.с. я, правда, не використовую свою як дейлі драйвер, мій Фаєр у мене як тачка для душі, таке собі псевдо-спорткупе вихідного або просто сонячного дня під настрій.
не знаю як у вас, в Києві, сприймають цю машину але у моєму місті це просто шоу стоппер! не буду розказувати про "фотографів", які постійно навколо машини якщо я десь її залишаю, про тьолок, які за дорогими тачками просто ведуть очима, на Фаєр вони відкрито обертаються, незалежно від віку. Повір, такі плюси додадуть тобі бажання дивитись за машиною і берегти її.
_________________ 4-bolt main SBC 350 Vortec, milled, ported, >10:1 CR, CompCams roller camshaft, Weiand Stealth intake, Holley 650 DP carb, 1 5/8'' MAC headers, 3'' full length exhaust, MSD StreetFire HEI, A/C, 5-speed manual, Torsen diff, 3.23 gears.
|