Hunter писал(а):
Кто что думает про этот п...ц?
не думать надо а читать Админ.кодекс
у меня только вот руки дошли - прочесть и проанализировать.
Итак: нам грозит статьи 121-126
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=4&nreg=80731-10 http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=5&nreg=80731-10там НИГДЕ не написано про "вылучення прав" в качестве какого-то наказания - разве что в случае грубых нарушений
- так что журналисты в очередной раз просто тупо напугали народ...
Да, сумма штрафов возросла, НО: нигде не написано (и не меняется с новыми изменениями!) то что решение по нарушениям касаемо машин (нас) теперь будут решаться "на месте"
НА МЕСТЕ только составление протокола ! Причем БЕЗ ЗАДЕЖАНИЯ ПРАВ, как аргумент "ты заплати а потом я верну"
и решаться все будет В СУДАХ !!!!Маленький момент: наложение взыскания, т.е. штрафа и т.п. по Кодексу об админ.нарушениях, должно быть НЕ ПОЗДНЕЕ ДВУХ МЕСЯЦЕВ с момента фиксации нарушения - если не наложили - то все - гуляй вася - ты чист перед законом
читаем:
-----------------
Стаття 221. Районні, районні у місті, міські чи міськрайонні
суди (судді)
Судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних
судів розглядають справи про адміністративні правопорушення,
передбачені частиною першою статті 41, статтями 41-1 - 41-3, 42-1
- 42-3, частиною першою статті 44, статтями 44-1, 46-1, 46-2, 51 -
51-2, частинами другою, четвертою та п'ятою статті 85, статтями
85-1, 88 - 88-2, 90, 91, 92-1, 96-1, 98, 101-103, частиною першою
статті 106-1, статтями 106-2, 107-1, частиною другою статті 112,
статтями 121, 122, 122-1, 122-2, 123, 124, 130, 132, частиною
третьою статті 133, статтею 146, частиною другою статті 154,
статтею 155-1, частинами першою, третьою і четвертою статті 156,
статтями 160, 160-2, 162, 163 - 163-4, 164, 164-3, 164-5 - 164-14,
166-1 - 166-4, 166-7 - 166-12, 173 - 173-2, 174, 177-2, частиною
третьою статті 178, частинами першою, другою і третьою статті 181,
частиною другою статті 182, статтями 184 - 185-11, 186-5 - 188-1,
188-13, 188-14, 188-16, 188-17, 188-19, 188-22, 188-25, частиною
першою статті 189-1, статтями 190, 191, 193, 195-1 - 195-6,
частиною першою статті 203, статтями 204 - 206-1, 212-2 - 212-20
цього Кодексу, а також справи про адміністративні правопорушення,
вчинені особами віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років.
...
Стаття 222. Органи внутрішніх справ (міліція)
Органи внутрішніх справ (міліція) розглядають справи про такі
адміністративні правопорушення: про порушення громадського
порядку, за порушення правил паспортної системи, правил дорожнього
руху, правил, що забезпечують безпеку руху транспорту, правил
користування засобами транспорту, правил, спрямованих на
забезпечення схоронності вантажів на транспорті, а також про
незаконний відпуск і незаконне придбання бензину або інших
паливно-мастильних матеріалів (частина перша статті 44, частина
друга статті 106-1, частини перша, друга, третя і четверта статті
109, статті 110, 111, частина третя статті 114, частина перша
статті 115, стаття 116-2, частина друга статті 117, частини перша
і друга статті 119,
статті 122-3, 124-1 - 128-1, частини перша і
друга статті 129, стаття 132, частини перша, друга, четверта і
п'ята статті 133, частина друга статті 135, стаття 136 (за
винятком порушень на автомобільному транспорті), ...
Від імені органів внутрішніх справ (міліції) розглядати
справи про адміністративні правопорушення і накладати
адміністративні стягнення мають право:
...
2) за адміністративні правопорушення, передбачені
статтями
121-1, 122-3, 124-1, частинами першою і другою статті 126,
частинами третьою і четвертою статті 127, статтями 128, 128-1,
частинами першою і другою статті 129, частиною четвертою статті
133, статтями 139, 140 цього Кодексу, -
начальник або заступник
начальника відділення (відділу, управління, Головного управління)
Державної автомобільної інспекції, начальник або заступник
начальника відділу (управління, Головного управління) дорожньої
міліції, командир або заступник командира окремого підрозділу
дорожньо-патрульної служби. В разі відсутності у районному,
міському, районному у місті відділі внутрішніх справ відділення
(відділу) Державної автомобільної інспекції зазначені справи
розглядаються начальником або заступником начальника відділу
внутрішніх справ. У розгляді таких справ можуть брати участь
представники трудових колективів і громадських організацій; 3) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею
125, частиною третьою статті 126, частинами першою і другою статті
127 цього Кодексу, - працівники Державної автомобільної інспекції,
які мають спеціальні звання.
...
Стаття 249. Відкритий розгляд справи про адміністративне
правопорушення
Справа про адміністративне правопорушення розглядається
відкрито крім випадків, коли це суперечить інтересам охорони
державної таємниці.
З метою підвищення виховної і запобіжної ролі провадження в
справах про адміністративні правопорушення такі справи можуть
розглядатися безпосередньо в трудових колективах, за місцем
навчання або проживання порушника.
Стаття 250. Прокурорський нагляд за виконанням законів при
провадженні в справах про адміністративні
правопорушення
Прокурор, заступник прокурора, здійснюючи нагляд за
додержанням і правильним застосуванням законів при провадженні в
справах про адміністративне правопорушення має право: порушувати
провадження в справі про адміністративне правопорушення;
знайомитися з матеріалами справи; перевіряти законність дій
органів (посадових осіб) при провадженні в справі; брати участь у
розгляді справи; заявляти клопотання; давати висновки з питань, що
виникають під час розгляду справи; перевіряти правильність
застосування відповідними органами (посадовими особами) заходів
впливу за адміністративні правопорушення; опротестовувати
постанову і рішення по скарзі в справі про адміністративне
правопорушення; зупиняти виконання постанови, а також вчиняти
інші передбачені законом дії.
Стаття 251. Докази
Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є
будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом
порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність
адміністративного правопорушення, винність даної особи в його
вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного
вирішення справи.
Ці дані встановлюються протоколом про
адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка
притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих,
свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями
технічних приладів, які використовуються при нагляді за виконанням
правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а
також іншими документами.
Стаття 252. Оцінка доказів
Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім
переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному
дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись
законом і правосвідомістю.
...
Глава 19
ПРОТОКОЛ ПРО АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ
Стаття 254. Складення протоколу про адміністративне
правопорушення
Про вчинення адміністративного правопорушення складається
протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником
громадської організації чи органу громадської самодіяльності.
Протокол не складається у випадках, коли відповідно до
закону штраф накладається і стягується, а попередження фіксується
на місці вчинення правопорушення (стаття 258).
...
Стаття 256. Зміст протоколу про адміністративне
правопорушення
У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються:
дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові
особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника;
місце,
час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний
акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення;
прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення
порушника; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо
правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також
зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка
вчинила адміністративне правопорушення; при наявності свідків і
потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмовлення особи, яка вчинила правопорушення, від
підписання протоколу, в ньому робиться запис про це.
Особа, яка
вчинила правопорушення, має право подати пояснення і зауваження
щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також
викласти мотиви свого відмовлення від його підписання. При складенні протоколу порушникові роз'яснюються його права
і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що
робиться відмітка у протоколі.
Стаття 257. Надіслання протоколу
Протокол надсилається органові (посадовій особі),
уповноваженому розглядати справу про адміністративне
правопорушення.
...
Стаття 258. Випадки, коли протокол про адміністративне
правопорушення не складається Протокол не складається в разі вчинення адміністративних
правопорушень, передбачених статтями 70, 73, 77, частинами першою
та третьою статті 85, статтею 153, якщо розмір штрафу не перевищує
трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, статтею 107 (у
випадках вчинення правопорушень, перелічених в частині третій
статті 238) частиною третьою статті 109, статтями 110, 115,
частинами першою, третьою і п'ятою статті 116, частиною третьою
статті 116-2, частинами першою і третьою статті 117 (при
накладенні адміністративного стягнення у вигляді попередження на
місці вчинення правопорушення), статтями 118, 119, частинами
третьою, четвертою і п'ятою статті 133-1, статтями 134, 135 цього
Кодексу, якщо особа не оспорює допущене порушення і
адміністративне стягнення, що на неї накладається.
Протоколи не складаються і в інших випадках, коли відповідно
до закону штраф накладається і стягується, а попередження
оформлюється на місці вчинення правопорушення.
Якщо порушник оспорює стягнення, що на нього накладається за
вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою цієї
статті, то складається протокол про адміністративне
правопорушення.
(заметим - ВСЕ нарушения ПДД ДОЛЖНЫ сопровождаться Протоколами!!!)
...
Глава 20
АДМІНІСТРАТИВНЕ ЗАТРИМАННЯ. ОСОБИСТИЙ ОГЛЯД.
ОГЛЯД РЕЧЕЙ І ВИЛУЧЕННЯ РЕЧЕЙ ТА ДОКУМЕНТІВ
Стаття 260. Заходи забезпечення провадження в справах про
адміністративні правопорушення
У випадках, прямо передбачених законами України, з метою
припинення адміністративних правопорушень, коли вичерпано інші
заходи впливу, встановлення особи, складення протоколу про
адміністративне правопорушення у разі неможливості складення його
на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є
обов'язковим, забезпечення своєчасного і правильного розгляду
справ та виконання постанов по справах про адміністративні
правопорушення допускаються адміністративне затримання особи,
особистий огляд, огляд речей і вилучення речей та документів.
Порядок адміністративного затримання, особистого огляду,
огляду речей і вилучення речей та документів з метою, передбаченою
цією статтею, визначається цим Кодексом та іншими законами
України.
Стаття 261. Адміністративне затримання
Про адміністративне затримання складається протокол, в якому
зазначаються: дата і місце його складення; посада, прізвище, ім'я
та по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу
затриманого; час і мотиви затримання. Протокол підписується
посадовою особою, яка його склала, і затриманим. У разі
відмовлення затриманого від підписання протоколу в ньому робиться
запис про це.
Про місце перебування особи, затриманої за вчинення
адміністративного правопорушення, негайно повідомляються її
родичі, а на її прохання також власник відповідного підприємства,
установи, організації або уповноважений ним орган.
...
Стаття 263. Строки адміністративного затримання
Адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне
правопорушення, може тривати не більш як три години. У виняткових
випадках, у зв'язку з особливою потребою законами України може
бути встановлено інші строки адміністративного затримання.
...
Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей
Особистий огляд може провадитись уповноваженими на те
посадовими особами Служби безпеки України, органів внутрішніх
справ, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України,
воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ і органів
прикордонної служби, а у випадках, прямо передбачених законами
України, також і інших органів.
Особистий огляд може провадитись уповноваженою на те особою
однієї статі з оглядуваним і в присутності двох понятих тієї ж
статі.
...
Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання і лову
риби, добутої продукції, транспортних засобів та інших предметів
здійснюється, як правило, у присутності особи, у власності
(володінні) якої вони є. У невідкладних випадках зазначені речі,
предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під час
відсутності власника (володільця).
Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про
це робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне
правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання.
...
Стаття 265. Вилучення речей і документів
Речі і документи, що є знаряддям або безпосереднім об'єктом
правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або
огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у
статтях 234-1, 234-2, 244-4, 262 і 264 цього Кодексу.
...
Про вилучення речей і документів складається протокол або
робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне
правопорушення, про огляд речей або адміністративне затримання.
...
Стаття 266. Відсторонення водіїв від керування транспортними
засобами, річковими і маломірними суднами та
огляд на стан сп'яніння
Водії, судноводії та інші особи, які керують транспортними
засобами, річковими і маломірними суднами і щодо яких є достатні
підстави вважати, що вони перебувають у стані сп'яніння,
підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами
або суднами та оглядові на стан сп'яніння.
Направлення зазначених осіб для огляду на стан сп'яніння і
проведення огляду їх провадиться в порядку, що визначається
Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством охорони
здоров'я України і Міністерством юстиції України.
...
Стаття 267. Оскарження адміністративного затримання, огляду
і вилучення речей та документів
Адміністративне затримання, особистий огляд, огляд речей і
вилучення речей та документів може бути оскаржено заінтересованою
особою у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) відносно
органу (посадової особи), який застосував ці заходи, прокуророві
або до суду.
...
Стаття 271. Захисник
У розгляді справи про адміністративне правопорушення можуть
брати участь адвокат, інший фахівець у галузі права, який за
законом має право на надання правової допомоги особисто чи за
дорученням юридичної особи. Ці особи мають право знайомитися з
матеріалами справи; заявляти клопотання; за дорученням особи, яка
його запросила, від її імені подавати скарги на рішення органу
(посадової особи), який розглядає справу, а також мають інші
права, передбачені законами України.
Повноваження адвоката на участь у розгляді справи
посвідчуються ордером, що його видає адвокатське об'єднання, або
відповідною довіреністю на ведення справи.
...
Глава 22
РОЗГЛЯД СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ
Стаття 276. Місце розгляду справи про адміністративне
правопорушення
Справа про адміністративне правопорушення розглядається за
місцем його вчинення.
Справи про адміністративні правопорушення, передбачені
статтями 80, 81, 121 - 126, статтями 128 - 129, частинами першою і
другою статті 130, статтею 132, частиною четвертою статті 133 і
статтею 139 (коли правопорушення вчинено водієм) цього Кодексу,
можуть також розглядатися за місцем обліку транспортних засобів
або за місцем проживання порушників.
Справи про адміністративні правопорушення, передбачені
статтями 177 і 178 цього Кодексу, розглядаються за місцем їх
вчинення або за місцем проживання порушника.
Адміністративними комісіями справи про адміністративні
правопорушення розглядаються за місцем проживання порушника.
Законами України може бути передбачено й інше місце розгляду
справи про адміністративне правопорушення.
...
Стаття 277. Строки розгляду справ про адміністративні
правопорушення
Справа про адміністративне правопорушення розглядається в
п'ятнадцятиденний строк з дня одержання органом (посадовою
особою), правомочним розглядати справу, протоколу про
адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи.
...
(наши дела сюда попадают)Стаття 289. Строк оскарження постанови по справі про
адміністративне правопорушення
Скаргу на постанову по справі про адміністративне
правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня
винесення постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних
причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову,
може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним
розглядати скаргу.
Стаття 290. Опротестування постанови по справі про
адміністративне правопорушення
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може
бути опротестовано прокурором.
Стаття 291. Зупинення виконання постанови в зв'язку з
поданням скарги або принесенням протесту
Подання у встановлений строк скарги зупиняє виконання
постанови про накладення адміністративного стягнення до розгляду
скарги, за винятком постанов про застосування заходів стягнення,
передбачених статтями 26 і 32 цього Кодексу, а також у випадках
накладення штрафу, що стягується на місці вчинення
адміністративного правопорушення.
Принесення прокурором протесту зупиняє виконання постанови до
розгляду протесту.
Стаття 292. Строк розгляду скарги і протесту на постанову
по справі про адміністративне правопорушення
Скарга і протест на постанову по справі про адміністративне
правопорушення розглядаються правомочними органами (посадовими
особами) в десятиденний строк з дня їх надходження, якщо інше не
встановлено законами України.
...
Глава 27
ПРОВАДЖЕННЯ ПО ВИКОНАННЮ ПОСТАНОВИ ПРО НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ
Стаття 307. Строки і порядок виконання постанови про
накладення штрафу
Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через
п'ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення
штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови -
не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про
залишення скарги або протесту без задоволення.
У разі відсутності самостійного заробітку в осіб віком від
шістнадцяти до вісімнадцяти років, які вчинили адміністративне
правопорушення, штраф стягується з батьків або осіб, які їх
замінюють.
Штраф, накладений за вчинення адміністративного
правопорушення, вноситься порушником в установу Ощадного банку
України, за винятком штрафу, що стягується на місці вчинення
правопорушення, якщо інше не встановлено законодавством України....
Стаття 309. Виконання постанови про накладення штрафу,
який стягується на місці вчинення
адміністративного правопорушення
При стягненні штрафу відповідно до статті 258 цього Кодексу
на місці вчинення адміністративного правопорушення порушникові
видається квитанція встановленого зразка, яка є документом суворої
фінансової звітності.
У разі несплати штрафу на місці вчинення адміністративного
правопорушення провадження в справі, а потім виконання постанови
здійснюється в порядку, передбаченому цим Кодексом....
Напоминаю: что в статье 258 на которую тут идет ссылка - НЕ ПРЕДУСМОТРЕНО что за нарушение ПДД (статьи 121-124) штраф платиться на месте ! НЕ ВЕДИТЕСЬ !!! Глава 30
ПРОВАДЖЕННЯ ПО ВИКОНАННЮ ПОСТАНОВИ ПРО ПОЗБАВЛЕННЯ
СПЕЦІАЛЬНОГО ПРАВА
Стаття 317. Органи, що виконують постанову про позбавлення
спеціального права
Постанова про позбавлення права керування транспортними
засобами виконується посадовими особами органів внутрішніх справ,
зазначеними у пункті 2 частини другої статті 222 цього Кодексу.
...
Внимение: "ПОСТАНОВА" это "ПРИНЯТОЕ РЕШЕНИЕ" на основе рассмотрения админ.дела соотв.чиновником или судом, а не "сержантом петренко" на месте !!!