Detroit Clan

Украинский клуб владельцев настоящих американских автомобилей
Текущее время: 28 апр 2024, 19:14

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Важное сообщение! Что произошло с форумом? Все по ссылке


Интернет магазин Ваши Шины


Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 38 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Новые штрафы.
СообщениеДобавлено: 24 окт 2008, 09:23 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 01 июл 2008, 15:15
Сообщения: 911
Откуда: Киев
Авто: (ex)Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L
Cadillac Escalada 6.2l, Jeep Grand Cherokee 5.2l
кстати - а с какого числа этот закон вводится в силу ???
не проебать-бы... :(

_________________
Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Новые штрафы.
СообщениеДобавлено: 24 окт 2008, 09:31 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11 июн 2008, 15:13
Сообщения: 23218
Авто: Nissan Leaf 12
Alex_Formula писал(а):
кстати - а с какого числа этот закон вводится в силу ???
не проебать-бы... :(
да ребят надо быть очень на чеку , в стране кризис уже видно невооруженным глазом что количество машин на дорогах резко сократилось (с постановкой машин чайниками на стоянки связать сложно из-за "не той" погоды) так вот товарищи с палками план то должны будут выполнять :) вот и будут отыгрываццо на тех кто еще/пока ездит


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Новые штрафы.
СообщениеДобавлено: 24 окт 2008, 10:51 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 01 июл 2008, 15:15
Сообщения: 911
Откуда: Киев
Авто: (ex)Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L
Cadillac Escalada 6.2l, Jeep Grand Cherokee 5.2l
смотрите ссылку на Закон:
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=586-17

Верховна Рада України; Закон вiд 24.09.2008 № 586-VI
Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху...

http://zakon.rada.gov.ua

просто СМИ почему-то его не с тем номером публикуют...

ВНИМАНИЕ ! потрудитесь прочитать все это - там есть интересное - ШТРАФЫ НА МЕСТЕ НЕ ПЛАТЯТ !!!!!!!!!!!

кусок:
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=2&nreg=586-17
...
45) у статті 254:
доповнити частиною другою такого змісту:
"Протокол про адміністративне правопорушення, у разі його оформлення, складається у двох екземплярах, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності".
У зв'язку з цим частину другу вважати частиною третьою і викласти в такій редакції:
"Протокол не складається у випадках, передбачених статтею 258 цього Кодексу";
...

48) у статті 258:

у частині першій слова і цифри "частинами третьою, четвертою і п'ятою статті 133-1" виключити;

частину третю замінити чотирма частинами такого змісту:

"У випадках, передбачених частиною першою цієї статті, уповноваженими органами (посадовими особами) на місці вчинення правопорушення виноситься постанова у справі про адміністративне правопорушення відповідно до вимог статті 283 цього Кодексу.

Якщо під час складання постанови у справі про адміністративне правопорушення особа оспорить допущене порушення і адміністративне стягнення, що на неї накладається, то уповноважена посадова особа зобов'язана скласти протокол про адміністративне правопорушення відповідно до вимог статті 256 цього Кодексу. Цей протокол є додатком до постанови у справі про адміністративне правопорушення.

Постанова у справі про адміністративне правопорушення складається у двох екземплярах, один з яких вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності.

У разі виявлення адміністративного правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова у справі про адміністративне правопорушення виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Копії постанови у справі про адміністративне правопорушення та матеріалів, зафіксованих за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, надсилаються особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, протягом трьох днів з дня винесення такої постанови";
...

52) доповнити статтями 265-1, 265-2 та 265-3 такого змісту:

"Стаття 265-1. Тимчасове вилучення посвідчення водія

У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено
порушення, за яке відповідно до цього Кодексу може бути накладено адміністративне стягнення у вигляді позбавлення права керування транспортними засобами, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово вилучає посвідчення водія до набрання законної сили постановою у справі про адміністративне правопорушення, але не більше ніж на три місяці з моменту такого вилучення, і видає тимчасовий дозвіл на право керування транспортними засобами. Про тимчасове вилучення посвідчення водія робиться запис у протоколі про адміністративне равопорушення.

Після закінчення тримісячного строку тимчасового вилучення посвідчення водія, у випадках, якщо судом не прийнято рішення щодо позбавлення водія права керування транспортним засобом або якщо справа про адміністративне правопорушення не розглянута у встановлений законом строк, особа має право вернутися за отриманням вилученого документа. Таке звернення особи є обов'язковим для його виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення.
За подання такого звернення та повернення особі тимчасово вилученого посвідчення водія не може стягуватися плата.
Порядок тимчасового вилучення посвідчення водія визначається Кабінетом Міністрів України.

Стаття 265-2. Тимчасове затримання транспортних засобів

У разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено
порушення, передбачені частинами першою, другою, третьою, п'ятою і шостою статті 121, статтями 121-1, 126, частинами першою, другою, третьою і четвертою статті 130, статтями 132-1, 206-1 цього Кодексу, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку (якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає
дорожньому руху), в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора.
Про тимчасове затримання робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення.

Після тимчасового затримання транспортного засобу працівник Державної автомобільної інспекції зобов'язаний надати особі можливість повідомити про тимчасове затримання транспортного засобу та своє місцезнаходження іншу особу за власним вибором і вжити заходів щодо повернення автомобіля до місця постійної дислокації, а також забороняє експлуатацію транспортного засобу до усунення несправностей, виявлених у процесі його огляду.

Транспортний засіб може бути тимчасово затриманий на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення, але не більше трьох днів з моменту такого затримання.

Після закінчення триденного строку тимчасового затримання транспортного засобу особа має право звернутися за отриманням тимчасово затриманого транспортного засобу. Таке звернення особи є обов'язковим для його виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення.

За подання такого звернення та повернення особі тимчасово затриманого транспортного засобу не може стягуватися плата.

Порядок тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках та стоянках визначається Кабінетом Міністрів України.


...
Стаття 266. Відсторонення осіб від керування транспортними
засобами, річковими і маломірними суднами та
огляд на стан алкогольного, наркотичного чи
іншого сп'яніння або щодо перебування під
впливом лікарських препаратів, що знижують їх
увагу та швидкість реакції
...
Огляд водія (судноводія) на стан алкогольного, наркотичного
чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, проводиться з використанням спеціальних технічних засобів працівником міліції у присутності двох свідків.
У разі незгоди водія (судноводія) на проведення огляду на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, працівником міліції з використанням спеціальних технічних засобів або в разі незгоди з його результатами огляд проводиться в закладах охорони здоров'я.
Перелік закладів охорони здоров'я, яким надається право проведення огляду особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, затверджується управліннями охорони здоров'я місцевих державних адміністрацій.
Проведення огляду осіб на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції, в інших закладах забороняється.
Огляд особи на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують її увагу та швидкість реакції, проведений з порушенням вимог цієї статті, вважається недійсним.
...

62) статтю 291 викласти в такій редакції:

"Стаття 291. Набрання постановою адміністративного органу
(посадової особи) у справі про адміністративне
правопорушення законної сили

Постанова адміністративного органу (посадової особи) у справі про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку оскарження (опротестування) цієї постанови, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого статтею 26 цього Кодексу, а також у випадках накладення штрафу, що стягується на місці вчинення адміністративного правопорушення";
...
63) статтю 294 викласти в такій редакції:

"Стаття 294. Набрання постановою судді у справі про
адміністративне правопорушення законної сили та
перегляд постанови

Постанова судді у справах про адміністративне правопорушення набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги чи протесту прокурора, за винятком постанов про застосування стягнення, передбаченого статтею 32 цього Кодексу.

Постанова судді у справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржена особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, її законним представником, захисником,
потерпілим, його представником або на неї може бути внесено протест прокурора протягом десяти днів з дня винесення постанови.
Апеляційна скарга, протест прокурора, подані після закінчення цього строку, повертаються апеляційним судом особі, яка її подала, якщо вона не заявляє клопотання про поновлення цього строку, а також якщо у поновленні строку відмовлено.

...

II. Прикінцеві положення

1. Цей Закон набирає чинності через 30 днів з дня його
опублікування, крім:

підпункту 67 пункту 2 розділу І цього Закону щодо стягнення подвійного розміру штрафу при примусовому виконанні постанови у справі про адміністративне правопорушення, який набирає чинності з 1 січня 2009 року;

підпункту 19 пункту 6 розділу І цього Закону щодо державної реєстрації мопедів, який набирає чинності з 1 січня 2010 року.

2. Кабінету Міністрів України:

у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом розробити і внести на розгляд Верховної Ради України законопроект про запровадження нарахування штрафних балів за правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, а також здійснити в установленому порядку заходи щодо матеріально-технічного забезпечення виконання цього Закону в частині створення автоматизованої системи реєстрації, обліку та контролю транспортних засобів, їх власників та адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху;

у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.


Президент України В.ЮЩЕНКО

м. Київ, 24 вересня 2008 року
N 586-VI

_________________
Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Новые штрафы.
СообщениеДобавлено: 11 ноя 2008, 11:46 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 01 июл 2008, 15:15
Сообщения: 911
Откуда: Киев
Авто: (ex)Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L
Cadillac Escalada 6.2l, Jeep Grand Cherokee 5.2l
Hunter писал(а):
Кто что думает про этот п...ц?


не думать надо а читать Админ.кодекс :)

у меня только вот руки дошли - прочесть и проанализировать.

Итак: нам грозит статьи 121-126
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=4&nreg=80731-10
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=5&nreg=80731-10

там НИГДЕ не написано про "вылучення прав" в качестве какого-то наказания - разве что в случае грубых нарушений :) - так что журналисты в очередной раз просто тупо напугали народ...
Да, сумма штрафов возросла, НО: нигде не написано (и не меняется с новыми изменениями!) то что решение по нарушениям касаемо машин (нас) теперь будут решаться "на месте" :) НА МЕСТЕ только составление протокола ! Причем БЕЗ ЗАДЕЖАНИЯ ПРАВ, как аргумент "ты заплати а потом я верну" :)

и решаться все будет В СУДАХ !!!!

Маленький момент: наложение взыскания, т.е. штрафа и т.п. по Кодексу об админ.нарушениях, должно быть НЕ ПОЗДНЕЕ ДВУХ МЕСЯЦЕВ с момента фиксации нарушения - если не наложили - то все - гуляй вася - ты чист перед законом :)

читаем:
-----------------

Стаття 221. Районні, районні у місті, міські чи міськрайонні
суди (судді)

Судді районних, районних у місті, міських чи міськрайонних
судів розглядають справи про адміністративні правопорушення,
передбачені частиною першою статті 41, статтями 41-1 - 41-3, 42-1
- 42-3, частиною першою статті 44, статтями 44-1, 46-1, 46-2, 51 -
51-2, частинами другою, четвертою та п'ятою статті 85, статтями
85-1, 88 - 88-2, 90, 91, 92-1, 96-1, 98, 101-103, частиною першою
статті 106-1, статтями 106-2, 107-1, частиною другою статті 112,
статтями 121, 122, 122-1, 122-2, 123, 124, 130, 132, частиною
третьою статті 133, статтею 146, частиною другою статті 154,
статтею 155-1, частинами першою, третьою і четвертою статті 156,
статтями 160, 160-2, 162, 163 - 163-4, 164, 164-3, 164-5 - 164-14,
166-1 - 166-4, 166-7 - 166-12, 173 - 173-2, 174, 177-2, частиною
третьою статті 178, частинами першою, другою і третьою статті 181,
частиною другою статті 182, статтями 184 - 185-11, 186-5 - 188-1,
188-13, 188-14, 188-16, 188-17, 188-19, 188-22, 188-25, частиною
першою статті 189-1, статтями 190, 191, 193, 195-1 - 195-6,
частиною першою статті 203, статтями 204 - 206-1, 212-2 - 212-20
цього Кодексу, а також справи про адміністративні правопорушення,
вчинені особами віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років.
...

Стаття 222. Органи внутрішніх справ (міліція)

Органи внутрішніх справ (міліція) розглядають справи про такі
адміністративні правопорушення: про порушення громадського
порядку, за порушення правил паспортної системи, правил дорожнього
руху, правил, що забезпечують безпеку руху транспорту, правил
користування засобами транспорту, правил, спрямованих на
забезпечення схоронності вантажів на транспорті, а також про
незаконний відпуск і незаконне придбання бензину або інших
паливно-мастильних матеріалів (частина перша статті 44, частина
друга статті 106-1, частини перша, друга, третя і четверта статті
109, статті 110, 111, частина третя статті 114, частина перша
статті 115, стаття 116-2, частина друга статті 117, частини перша
і друга статті 119, статті 122-3, 124-1 - 128-1, частини перша і
друга статті 129, стаття 132, частини перша, друга, четверта і
п'ята статті 133, частина друга статті 135, стаття 136 (за
винятком порушень на автомобільному транспорті), ...

Від імені органів внутрішніх справ (міліції) розглядати
справи про адміністративні правопорушення і накладати
адміністративні стягнення мають право:

...
2) за адміністративні правопорушення, передбачені статтями
121-1, 122-3, 124-1,
частинами першою і другою статті 126,
частинами третьою і четвертою статті 127, статтями 128, 128-1,
частинами першою і другою статті 129, частиною четвертою статті
133, статтями 139, 140 цього Кодексу, - начальник або заступник
начальника відділення (відділу, управління, Головного управління)
Державної автомобільної інспекції, начальник або заступник
начальника відділу (управління, Головного управління) дорожньої
міліції, командир або заступник командира окремого підрозділу
дорожньо-патрульної служби. В разі відсутності у районному,
міському, районному у місті відділі внутрішніх справ відділення
(відділу) Державної автомобільної інспекції зазначені справи
розглядаються начальником або заступником начальника відділу
внутрішніх справ. У розгляді таких справ можуть брати участь
представники трудових колективів і громадських організацій;

3) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею
125, частиною третьою статті 126, частинами першою і другою статті
127 цього Кодексу, - працівники Державної автомобільної інспекції,
які мають спеціальні звання.
...

Стаття 249. Відкритий розгляд справи про адміністративне
правопорушення

Справа про адміністративне правопорушення розглядається
відкрито
крім випадків, коли це суперечить інтересам охорони
державної таємниці.
З метою підвищення виховної і запобіжної ролі провадження в
справах про адміністративні правопорушення такі справи можуть
розглядатися безпосередньо в трудових колективах, за місцем
навчання або проживання порушника.

Стаття 250. Прокурорський нагляд за виконанням законів при
провадженні в справах про адміністративні
правопорушення

Прокурор, заступник прокурора, здійснюючи нагляд за
додержанням і правильним застосуванням законів при провадженні в
справах про адміністративне правопорушення має право: порушувати
провадження в справі про адміністративне правопорушення;
знайомитися з матеріалами справи; перевіряти законність дій
органів (посадових осіб) при провадженні в справі; брати участь у
розгляді справи; заявляти клопотання; давати висновки з питань, що
виникають під час розгляду справи; перевіряти правильність
застосування відповідними органами (посадовими особами) заходів
впливу за адміністративні правопорушення; опротестовувати
постанову і рішення по скарзі в справі про адміністративне
правопорушення; зупиняти виконання постанови, а також вчиняти
інші передбачені законом дії.

Стаття 251. Докази

Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є
будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом
порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність
адміністративного правопорушення, винність даної особи в його
вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного
вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про
адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка
притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих,
свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями
технічних приладів, які використовуються при нагляді за виконанням
правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки
дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а
також іншими документами.

Стаття 252. Оцінка доказів

Орган (посадова особа) оцінює докази за своїм внутрішнім
переконанням, що грунтується на всебічному, повному і об'єктивному
дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись
законом і правосвідомістю.

...
Глава 19
ПРОТОКОЛ ПРО АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ

Стаття 254. Складення протоколу про адміністративне
правопорушення

Про вчинення адміністративного правопорушення складається
протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником
громадської організації чи органу громадської самодіяльності.
Протокол не складається у випадках, коли відповідно до
закону штраф накладається і стягується, а попередження фіксується
на місці вчинення правопорушення (стаття 258).
...

Стаття 256. Зміст протоколу про адміністративне
правопорушення

У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються:
дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові
особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника; місце,
час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний
акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення;
прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення
порушника;
інші відомості, необхідні для вирішення справи. Якщо
правопорушенням заподіяно матеріальну шкоду, про це також
зазначається в протоколі.
Протокол підписується особою, яка його склала, і особою, яка
вчинила адміністративне правопорушення; при наявності свідків і
потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмовлення особи, яка вчинила правопорушення, від
підписання протоколу, в ньому робиться запис про це. Особа, яка
вчинила правопорушення, має право подати пояснення і зауваження
щодо змісту протоколу, які додаються до протоколу, а також
викласти мотиви свого відмовлення від його підписання.

При складенні протоколу порушникові роз'яснюються його права
і обов'язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу, про що
робиться відмітка у протоколі.

Стаття 257. Надіслання протоколу

Протокол надсилається органові (посадовій особі),
уповноваженому розглядати справу про адміністративне
правопорушення.


...
Стаття 258. Випадки, коли протокол про адміністративне
правопорушення не складається


Протокол не складається в разі вчинення адміністративних
правопорушень, передбачених статтями 70, 73, 77, частинами першою
та третьою статті 85, статтею 153, якщо розмір штрафу не перевищує
трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, статтею 107 (у
випадках вчинення правопорушень, перелічених в частині третій
статті 238) частиною третьою статті 109, статтями 110, 115,
частинами першою, третьою і п'ятою статті 116, частиною третьою
статті 116-2, частинами першою і третьою статті 117 (при
накладенні адміністративного стягнення у вигляді попередження на
місці вчинення правопорушення), статтями 118, 119, частинами
третьою, четвертою і п'ятою статті 133-1, статтями 134, 135 цього
Кодексу, якщо особа не оспорює допущене порушення і
адміністративне стягнення, що на неї накладається.
Протоколи не складаються і в інших випадках, коли відповідно
до закону штраф накладається і стягується, а попередження
оформлюється на місці вчинення правопорушення.
Якщо порушник оспорює стягнення, що на нього накладається за
вчинення правопорушення, передбаченого частиною першою цієї
статті, то складається протокол про адміністративне
правопорушення.

(заметим - ВСЕ нарушения ПДД ДОЛЖНЫ сопровождаться Протоколами!!!)

...
Глава 20
АДМІНІСТРАТИВНЕ ЗАТРИМАННЯ. ОСОБИСТИЙ ОГЛЯД.
ОГЛЯД РЕЧЕЙ І ВИЛУЧЕННЯ РЕЧЕЙ ТА ДОКУМЕНТІВ

Стаття 260. Заходи забезпечення провадження в справах про
адміністративні правопорушення

У випадках, прямо передбачених законами України, з метою
припинення адміністративних правопорушень, коли вичерпано інші
заходи впливу, встановлення особи, складення протоколу про
адміністративне правопорушення у разі неможливості складення його
на місці вчинення правопорушення, якщо складення протоколу є
обов'язковим, забезпечення своєчасного і правильного розгляду
справ та виконання постанов по справах про адміністративні
правопорушення допускаються адміністративне затримання особи,
особистий огляд, огляд речей і вилучення речей та документів.
Порядок адміністративного затримання, особистого огляду,
огляду речей і вилучення речей та документів з метою, передбаченою
цією статтею, визначається цим Кодексом та іншими законами
України.

Стаття 261. Адміністративне затримання

Про адміністративне затримання складається протокол, в якому
зазначаються: дата і місце його складення; посада, прізвище, ім'я
та по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу
затриманого; час і мотиви затримання. Протокол підписується
посадовою особою, яка його склала, і затриманим. У разі
відмовлення затриманого від підписання протоколу в ньому робиться
запис про це.
Про місце перебування особи, затриманої за вчинення
адміністративного правопорушення, негайно повідомляються її
родичі, а на її прохання також власник відповідного підприємства,
установи, організації або уповноважений ним орган.

...
Стаття 263. Строки адміністративного затримання

Адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне
правопорушення, може тривати не більш як три години. У виняткових
випадках, у зв'язку з особливою потребою законами України може
бути встановлено інші строки адміністративного затримання.

...

Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей

Особистий огляд може провадитись уповноваженими на те
посадовими особами Служби безпеки України, органів внутрішніх
справ, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України,
воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ і органів
прикордонної служби, а у випадках, прямо передбачених законами
України, також і інших органів.
Особистий огляд може провадитись уповноваженою на те особою
однієї статі з оглядуваним і в присутності двох понятих тієї ж
статі.


...
Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання і лову
риби, добутої продукції, транспортних засобів та інших предметів
здійснюється, як правило, у присутності особи, у власності
(володінні) якої вони є. У невідкладних випадках зазначені речі,
предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під час
відсутності власника (володільця).
Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про
це робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне
правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання.

...

Стаття 265. Вилучення речей і документів

Речі і документи, що є знаряддям або безпосереднім об'єктом
правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або
огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у
статтях 234-1, 234-2, 244-4, 262 і 264 цього Кодексу.
...
Про вилучення речей і документів складається протокол або
робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне
правопорушення, про огляд речей або адміністративне затримання.
...

Стаття 266. Відсторонення водіїв від керування транспортними
засобами, річковими і маломірними суднами та
огляд на стан сп'яніння

Водії, судноводії та інші особи, які керують транспортними
засобами, річковими і маломірними суднами і щодо яких є достатні
підстави вважати, що вони перебувають у стані сп'яніння,
підлягають відстороненню від керування цими транспортними засобами
або суднами та оглядові на стан сп'яніння.
Направлення зазначених осіб для огляду на стан сп'яніння і
проведення огляду їх провадиться в порядку, що визначається
Міністерством внутрішніх справ України, Міністерством охорони
здоров'я України і Міністерством юстиції України.

...

Стаття 267. Оскарження адміністративного затримання, огляду
і вилучення речей та документів

Адміністративне затримання, особистий огляд, огляд речей і
вилучення речей та документів може бути оскаржено заінтересованою
особою у вищестоящий орган (вищестоящій посадовій особі) відносно
органу (посадової особи), який застосував ці заходи, прокуророві
або до суду.

...

Стаття 271. Захисник

У розгляді справи про адміністративне правопорушення можуть
брати участь адвокат, інший фахівець у галузі права, який за
законом має право на надання правової допомоги особисто чи за
дорученням юридичної особи. Ці особи мають право знайомитися з
матеріалами справи; заявляти клопотання; за дорученням особи, яка
його запросила, від її імені подавати скарги на рішення органу
(посадової особи), який розглядає справу, а також мають інші
права, передбачені законами України.
Повноваження адвоката на участь у розгляді справи
посвідчуються ордером, що його видає адвокатське об'єднання, або
відповідною довіреністю на ведення справи.
...

Глава 22
РОЗГЛЯД СПРАВ ПРО АДМІНІСТРАТИВНЕ ПРАВОПОРУШЕННЯ

Стаття 276. Місце розгляду справи про адміністративне
правопорушення

Справа про адміністративне правопорушення розглядається за
місцем його вчинення.
Справи про адміністративні правопорушення, передбачені
статтями 80, 81, 121 - 126,
статтями 128 - 129, частинами першою і
другою статті 130, статтею 132, частиною четвертою статті 133 і
статтею 139 (коли правопорушення вчинено водієм) цього Кодексу,
можуть також розглядатися за місцем обліку транспортних засобів
або за місцем проживання порушників.
Справи про адміністративні правопорушення, передбачені
статтями 177 і 178 цього Кодексу, розглядаються за місцем їх
вчинення або за місцем проживання порушника.
Адміністративними комісіями справи про адміністративні
правопорушення розглядаються за місцем проживання порушника.
Законами України може бути передбачено й інше місце розгляду
справи про адміністративне правопорушення.
...

Стаття 277. Строки розгляду справ про адміністративні
правопорушення

Справа про адміністративне правопорушення розглядається в
п'ятнадцятиденний строк з дня одержання органом (посадовою
особою), правомочним розглядати справу, протоколу про
адміністративне правопорушення та інших матеріалів справи.
...
(наши дела сюда попадают)

Стаття 289. Строк оскарження постанови по справі про
адміністративне правопорушення

Скаргу на постанову по справі про адміністративне
правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня
винесення постанови. В разі пропуску зазначеного строку з поважних
причин цей строк за заявою особи, щодо якої винесено постанову,
може бути поновлено органом (посадовою особою), правомочним
розглядати скаргу.

Стаття 290. Опротестування постанови по справі про
адміністративне правопорушення

Постанову по справі про адміністративне правопорушення може
бути опротестовано прокурором.

Стаття 291. Зупинення виконання постанови в зв'язку з
поданням скарги або принесенням протесту

Подання у встановлений строк скарги зупиняє виконання
постанови про накладення адміністративного стягнення до розгляду
скарги, за винятком постанов про застосування заходів стягнення,
передбачених статтями 26 і 32 цього Кодексу, а також у випадках
накладення штрафу, що стягується на місці вчинення
адміністративного правопорушення.
Принесення прокурором протесту зупиняє виконання постанови до
розгляду протесту.

Стаття 292. Строк розгляду скарги і протесту на постанову
по справі про адміністративне правопорушення

Скарга і протест на постанову по справі про адміністративне
правопорушення розглядаються правомочними органами (посадовими
особами) в десятиденний строк з дня їх надходження, якщо інше не
встановлено законами України.
...

Глава 27
ПРОВАДЖЕННЯ ПО ВИКОНАННЮ ПОСТАНОВИ ПРО НАКЛАДЕННЯ ШТРАФУ

Стаття 307. Строки і порядок виконання постанови про
накладення штрафу

Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через
п'ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення
штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови -
не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про
залишення скарги або протесту без задоволення.
У разі відсутності самостійного заробітку в осіб віком від
шістнадцяти до вісімнадцяти років, які вчинили адміністративне
правопорушення, штраф стягується з батьків або осіб, які їх
замінюють.
Штраф, накладений за вчинення адміністративного
правопорушення, вноситься порушником в установу Ощадного банку
України, за винятком штрафу, що стягується на місці вчинення
правопорушення, якщо інше не встановлено законодавством України.

...

Стаття 309. Виконання постанови про накладення штрафу,
який стягується на місці вчинення
адміністративного правопорушення

При стягненні штрафу відповідно до статті 258 цього Кодексу
на місці вчинення адміністративного правопорушення порушникові
видається квитанція встановленого зразка, яка є документом суворої
фінансової звітності.
У разі несплати штрафу на місці вчинення адміністративного
правопорушення провадження в справі, а потім виконання постанови
здійснюється в порядку, передбаченому цим Кодексом.

...
Напоминаю: что в статье 258 на которую тут идет ссылка - НЕ ПРЕДУСМОТРЕНО что за нарушение ПДД (статьи 121-124) штраф платиться на месте ! НЕ ВЕДИТЕСЬ !!!

Глава 30
ПРОВАДЖЕННЯ ПО ВИКОНАННЮ ПОСТАНОВИ ПРО ПОЗБАВЛЕННЯ
СПЕЦІАЛЬНОГО ПРАВА

Стаття 317. Органи, що виконують постанову про позбавлення
спеціального права

Постанова про позбавлення права керування транспортними
засобами виконується посадовими особами органів внутрішніх справ,
зазначеними у пункті 2 частини другої статті 222 цього Кодексу.
...

Внимение: "ПОСТАНОВА" это "ПРИНЯТОЕ РЕШЕНИЕ" на основе рассмотрения админ.дела соотв.чиновником или судом, а не "сержантом петренко" на месте !!!

_________________
Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Новые штрафы.
СообщениеДобавлено: 11 ноя 2008, 12:00 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 01 июл 2008, 15:15
Сообщения: 911
Откуда: Киев
Авто: (ex)Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L
Cadillac Escalada 6.2l, Jeep Grand Cherokee 5.2l
Статьи за которые нас могу ...ть :)

Суммы штрафов - да - изменены и в том что ниже - старые нормы штрафов.

...
Стаття 121. Порушення водіями правил експлуатації
транспортних засобів, правил користування
ременями безпеки або мотошоломами

Керування водіями транспортними засобами, що мають
несправності гальмової системи або рульового управління, або переобладнаними з порушенням відповідних правил, нормативів і стандартів, або такими, що своєчасно не пройшли державного технічного огляду, -
тягне за собою накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Керування водіями транспортними засобами з технічними несправностями, за винятком несправностей, зазначених у частині першій цієї статті, з якими згідно з встановленими правилами експлуатація їх забороняється, -
тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного
неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Порушення правил користування ременями безпеки або мотошоломами -
тягне за собою попередження або накладення штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Керування водіями транспортними засобами, не зареєстрованими або не перереєстрованими у встановленому порядку, з підробленим номерним знаком, без номерного знаку або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандарту, або з умисно прихованим номерним знаком, а так само перевезення водіями транспортних засобів, що працюють у режимі маршрутних таксомоторів або здійснюють міжміські чи міжнародні перевезення пасажирів понад кількість місць для сидіння, визначену у реєстраційних документах на транспортний засіб або передбачену технічною характеристикою транспортного засобу, -
тягнуть за собою накладення штрафу від двох до
п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень, передбачених частиною четвертою цієї статті, -
тягне за собою накладення штрафу від трьох до
восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого.
Під транспортними засобами у статтях 121 - 128-1, частинах перших і других статей 129, 130, статтях 132, 140 слід розуміти всі види автомобілів, мотоциклів, тракторів та інших самохідних машин, трамваїв, тролейбусів та інших транспортних засобів, обладнаних двигуном з робочим об'ємом 50 куб. см і більше, а також причепи.

Стаття 121-1. Експлуатація водіями транспортних засобів,
номери агрегатів яких не відповідають записам
у реєстраційних документах

Експлуатація водіями транспортних засобів, номери агрегатів яких не відповідають записам у реєстраційних документах, - тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Експлуатація водіями транспортних засобів, номери агрегатів яких знищені або підроблені -
тягне за собою накладення штрафу від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів
швидкості руху, невиконання сигналів
регулювання дорожнього руху, порушення правил
перевезення людей та інших правил дорожнього
руху

Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху більш як на 20 кілометрів на годину, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, початку руху, зміни напрямку руху, проїзду спеціальних транспортних засобів - тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Недодержання водіями вимог дорожніх знаків, розмітки проїзної частини шляхів або безпечної дистанції, порушення правил зупинки і стоянки, розташування транспортних засобів на проїзній частині, руху автомагістралями, пріоритету транспортних засобів загального користування, користування зовнішніми освітлювальними приладами, попереджувальними сигналами, буксирування механічних транспортних засобів, перевезення людей або руху тротуарами чи пішохідними
доріжками -
тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,2 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Ненадання водіями транспортних засобів переваги в русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само інші порушення правил проїзду пішохідних переходів -
тягнуть за собою накладення штрафу від 0,5 до одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Порушення, передбачені частинами першою або другою чи третьою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, тобто примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вживати інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян, -
тягнуть за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортним засобом на строк від шести місяців до одного року.

Стаття 122-1. Участь водіїв мотоциклів та інших транспортних
засобів у групових пересуванні, зупинці чи
стоянці

Участь водіїв мотоциклів та інших транспортних засобів у
групових (більше двох) пересуванні, зупинці чи стоянці, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху у містах та інших населених пунктах, -
тягне за собою накладення штрафу від одного до двох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців.
Ті самі порушення, що спричинили створення аварійної обстановки, -
тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до одного року.

Стаття 122-2. Невиконання водіями вимог про зупинку,
залишення місця дорожньо-транспортної пригоди

Невиконання водіями вимог працівника міліції, а водіями
військових транспортних засобів - вимог посадової особи військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України про зупинку транспортного засобу, а також залишення ними на порушення встановлених правил місця дорожньо-транспортної пригоди, до якої вони причетні, -
тягнуть за собою накладення штрафу від восьми до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від одного до трьох років.

Стаття 122-3. Перешкоджання проведенню огляду транспортних
засобів

Перешкоджання проведенню працівником міліції, посадовою особою військової інспекції безпеки дорожнього руху Військової служби правопорядку у Збройних Силах України огляду транспортних засобів у передбачених законом випадках -
тягне за собою накладення штрафу від чотирьох до шести неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 123. Порушення водіями транспортних засобів правил
проїзду залізничних переїздів

В'їзд водіїв на залізничний переїзд на заборонений сигнал
світлофора або жест регулювальника чи чергового по переїзду, при закритому шлагбаумі або коли до переїзду наближається поїзд -
тягне за собою накладення штрафу в розмірі від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Інші порушення правил проїзду залізничних переїздів, крім
передбачених частиною першою цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу від 0,5 до двох
неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Порушення, передбачені частинами першою або другою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки або пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд, -
тягнуть за собою накладення штрафу від чотирьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від шести місяців до одного року.

Стаття 124. Порушення водіями правил дорожнього руху, що
спричинило пошкодження транспортних засобів,
вантажів, шляхів, шляхових споруд чи іншого
майна

Порушення водіями транспортних засобів правил дорожнього руху, крім передбачених статтею 123, частинами першою або другою статті 130 цього Кодексу, що спричинили пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд чи іншого майна, -
тягнуть за собою накладення штрафу від одного до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від трьох до шести місяців.

Стаття 124-1. Ненадання транспортних засобів працівникам
міліції та медичним працівникам,
а також ненадання військових транспортних
засобів посадовим особам Військової служби
правопорядку у Збройних Силах України

Ненадання посадовими особами підприємств, установ, організацій і громадянами транспортних засобів, що їм належать, працівникам міліції та медичним працівникам, а також ненадання військових транспортних засобів посадовим особам Військової служби правопорядку у Збройних Силах України у встановлених законом невідкладних випадках -
тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 125. Інші порушення правил дорожнього руху

Інші порушення правил дорожнього руху, крім передбачених статтями 121-128, частинами першою і другою статті 129, частинами першою і другою статті 131, статтями 139 і 140 цього Кодексу, -
тягнуть за собою попередження.


Стаття 126. Керування транспортними засобами особами, які
не мають права керування або водіями, які не
мають при собі чи не пред'явили для перевірки
відповідних документів

Керування транспортними засобами особами, які не мають права керування цими засобами, або передача керування транспортним засобом особі, яка не має права керування, -
тягне за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі порушення, що спричинили пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд чи іншого майна, -
тягнуть за собою накладення штрафу від чотирьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Керування транспортними засобами водіями, які не мають при собі або не пред'явили чи не передали для перевірки посвідчення, реєстраційних та інших документів, що підтверджують право на керування чи розпорядження транспортним засобом, дорожнього (маршрутного) листа та документів на вантаж, що перевозиться (крім власників транспортних засобів, які використовують їх в
індивідуальних некомерційних цілях), талона про проходження державного технічного огляду, а у випадках, передбачених законодавством, страхового поліса про укладання договору обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності
власників наземних транспортних засобів, -
тягне за собою накладення штрафу від 0,5 до одного
неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.

Стаття 127. Порушення правил дорожнього руху пішоходами,
велосипедистами, возіями та іншими особами

Непокора пішоходів сигналам регулювання дорожнього руху, перехід ними проїзної частини у невстановлених місцях або безпосередньо перед транспортними засобами, що наближаються, невиконання інших правил дорожнього руху -
тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від 0,1 до 0,5 неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Порушення правил дорожнього руху особами, що керують транспортними засобами, обладнаними двигуном з робочим об'ємом до 50 куб. см, велосипедами, а також возіями та іншими особами, які користуються шляхами, -
тягне за собою накладення штрафу від 0,2 до 0,5
неоподатковуваного мінімуму доходів громадян.
Ті самі порушення, вчинені особами, зазначеними в частинах першій або другій цієї статті, які перебувають у стані сп'яніння,-
тягнуть за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Порушення, передбачені частинами першою або другою цієї статті, що спричинили пошкодження транспортних засобів, вантажів, шляхів, шляхових та інших споруд або іншого майна чи створення аварійної обстановки, а так само залишення особами, зазначеними в частинах першій або другій цієї статті, на порушення встановлених правил місця дорожньо-транспортної пригоди, учасниками якої вони є, -
тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Стаття 130. Керування транспортними засобами або суднами
особами, які перебувають у стані сп'яніння

Керування транспортними засобами особами в стані сп'яніння, передача керування транспортним засобом особі, яка перебуває в стані сп'яніння, а так само ухилення осіб, які керують транспортними засобами, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан сп'яніння, -
тягнуть за собою накладення штрафу на водіїв від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від одного до двох років і на інших осіб - накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Повторне протягом року вчинення будь-якого з порушень:
керування транспортними засобами особами в стані сп'яніння, ухилення осіб, які керують транспортними засобами, від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан сп'яніння, -
тягне за собою накладення штрафу на водіїв від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого або позбавлення права керування всіма видами транспортних засобів на строк від двох до трьох років з оплатним вилученням транспортного засобу чи без такого і на інших осіб - накладення штрафу від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з оплатним
вилученням транспортного засобу чи без такого.
Керування річковими або маломірними суднами судноводіями у стані сп'яніння, передача керування судном особі, яка перебуває в стані сп'яніння, -
тягне за собою накладення штрафу в розмірі від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування всіма видами плавучих засобів на строк від одного року до трьох років.
Дії, передбачені частиною третьою цієї статті, вчинені
особами, які не мають права керування плавучими засобами, -
тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

_________________
Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Новые штрафы.
СообщениеДобавлено: 11 ноя 2008, 12:35 
Не в сети
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 22 июл 2008, 16:35
Сообщения: 238
Откуда: Киев
Должен быть комплекс мер по наведению порядка на дорогах, утрирую, но:
- ремонт дорог, развязок, нанесение чётких дорожных разметок;
- ужесточение механизма получения прав и контроль автошкол;
- интеллектуальная система управления движением;
- какая-то общественная PR-программа а-ля "статистика такая-то, смертей столько-то, задумайтесь и давайте шо-то решать";
- уравниловка ответственности за нарушение - от ланосов до лексусов;
- и т.д. и т.п.

А вот только потом - введение новых штрафов для обеспечения и поддержания новой системы.

Это все равно что прийти в футбольную команду и сказать: зарплату урезаем, но за чемпионат бороться будем, кто не будет выкладываться - большой штраф. В то время как надо сделать кучу всего - новых сильных игроков, новую униформу, новую базу, хорошего тренера, финансовую стабильность, увеличение зарплаты, а вот здесь уже и спрос увеличиться и требовать можно что-то, по крайней мере есть право, а там уже возможно штрафовать.

А наши, простите за выражение, депутаты, решили в очередной раз пропиарить себя, отвлечь народ от проблем насущных и под шумок щось зробыты. Действительно, "нах нам париццо, зачем какой-то блин комплекс мер по дорожной безопасности, это ж думать бля надо, та не, штрафы рулят, все равно наш брат как ездил так и ездит". Ведь этих все равно закон не коснется. Так законы не принимаются и так дела не решаются.

В текущей ситуации новые штрафы ситуацию не спасут и не улучшат.

А вот Grand Challenge 2009 может конкретно запороть, вот тут остаётся наблюдать как будут работать эти штрафы и какой будет резонанс в обществе, может и отменят.

_________________
http://gtworld.com.ua/


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Новые штрафы.
СообщениеДобавлено: 11 ноя 2008, 17:57 
Не в сети
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 04 июн 2008, 21:38
Сообщения: 11679
Откуда: Киев
Авто: ATS coupe'16, Firebird'01, Allante'88, Fleetwood'93, Cutlass'81, Caprice'06
GTworld писал(а):
вот Grand Challenge 2009 может конкретно запороть

Gumball от европейских/американских штрафов что-то не сильно "запарывался" :)

_________________
+38 (098) 704-1170 (Кирилл, с 13:00 до 00:00)
Бывшие: пять Caprice '91-92, Impala SS '95, Eldorado '92, S10 Blazer '92, Sable '96, Sebring Coupe '95, Mustang GT '95, New Yorker '92, Ninety Eight '91, HHR Panel '07, Beretta '92, Mustang GT '89, STS '06, Trans Am '02, Mustang Cobra '80, Impala SS '96, Caprice '94, Monte Carlo '06


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Новые штрафы.
СообщениеДобавлено: 11 ноя 2008, 18:24 
Не в сети
Винсент
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 03 июл 2008, 23:01
Сообщения: 2112
Откуда: Киев
Авто: Mustang 4.0
там у участников кошельки потолще :D

_________________
Grabber orange looks yummi!;)
http://www.drive2.ru/cars/ford/mustang/ ... angv6pony/


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Новые штрафы.
СообщениеДобавлено: 11 ноя 2008, 18:39 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 24 окт 2008, 06:19
Сообщения: 36
я вот полгода назад получил штраф 115 у.е. за то что случайно выключил свет фар, проехал метров 200 без света, а полицейская тачка ехала как раз на встречу. уж когда сзади меня выехал я понял и включил. но было поздно.
а до этого на длинном (4 мили) мосту где спид лимит 45 ехал 90, а в конце моста 65-70 где спид лимит 35. На мосту редко полиция бывает, но в этот раз остановили. полицейский сказал так как это мой первый штраф, то вместо 300 баксов за превышение 2 спидлимитов я должен заплатить всего за один. в тикете написал что я превысил всего на 1 милю. спасибо ему. в итоге заплатил 140 баксов.
больше не гоняю. по карману сильно бьет.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: Новые штрафы.
СообщениеДобавлено: 11 ноя 2008, 18:59 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 03 июл 2008, 17:09
Сообщения: 6171
Откуда: USSR
Авто: toyota
Это подход

_________________
(\(\
(=':') я тебя ненавижу.. порошок уходи
(,,('')('')


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 38 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.


Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 49


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Дружественные проекты: Фреон для автомобилей, Оптовая продажа фреона на сайте freezeoil.com.ua.
Фреон R134a, R410A, R404A, R606a, R507. Фреоны для кондиционеров, холодильников, пожаротушения.