mr_Capone писал(а):
DimaFirebird350' писал(а):
Прошивать надо потому что спид сенсор неправильно будет работать и спидометр будет показывать куйню а по датчику скорости например срабатывает блокировка ГТ . кстати есть интересный мод можно выставить срабатывание блокировки на всех передачах раньше и разгон будет быстрей
прошивать нужно я не спорю, но то что нельзя поставить другую пару без прошивки это бред, можно было смело ставить и кататься ждать програматор.
http://www.americanmuscle.com/mopepl3gefor.htmlChanging the rear axle gear ratio will throw off the calibration of your Mustangs speedometer, but a Ford Racing Speedometer Recalibration Tool is an inexpensive way to fix this issue.
http://www.americanmuscle.com/mustang-rear-differential-gears.html Speedometer Calibration and Transmission Shift PointsChanging the gears will make your speedometer read incorrectly. This can be annoying, and can get you in trouble with the law!
Also if you have an automatic transmission this will cause your shift points to be incorrect and could cause some serious problems that could lead to transmission damage. There are several methods to correct these problems though.
Думаю этого достотачно
Можно установить и дешевле чем 300 - но вероятность следующего визита на станцию увеличиваеться сответсвенно)) И то на эвакуаторе