Detroit Clan

Украинский клуб владельцев настоящих американских автомобилей
Текущее время: 10 июл 2025, 23:34

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Важное сообщение! Что произошло с форумом? Все по ссылке


Интернет магазин Ваши Шины


Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1407 ]  На страницу Пред.  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 141  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 26 май 2010, 11:18 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 фев 2009, 19:15
Сообщения: 2317
Откуда: Киев
Авто: Cadillac Seville STS, Toyota Avensis.
Погибли JeepCherokee Opel Monza GSE
BuM!!! писал(а):
ALT-F13 писал(а):
насколько несправедлива именно НАША система даже в сравнении с придурочной российской...

тут как раз показано, что российская ололо гребет!
Вот если б с теми новіми ставками что біли сравнить - вот тогда особо наглядно.

Не, ну их нафиг лс эти вместе с литрами. ТС в топливо - наилучший вариант.


+1


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 27 май 2010, 15:23 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 07 апр 2009, 16:10
Сообщения: 102
Откуда: Киев
Авто: Jeep GC Laredo 08, был cavalier'92
Igor TTA писал(а):
BuM!!! писал(а):
ALT-F13 писал(а):
насколько несправедлива именно НАША система даже в сравнении с придурочной российской...

тут как раз показано, что российская ололо гребет!
Вот если б с теми новіми ставками что біли сравнить - вот тогда особо наглядно.

Не, ну их нафиг лс эти вместе с литрами. ТС в топливо - наилучший вариант.


+1

И самый справедливый вариант, потому что платят все, в том числе и те, кто проезжает по стране транзитом, и не граждане.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 27 май 2010, 18:43 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 янв 2009, 22:18
Сообщения: 1891
ALT-F13 писал(а):
Жаль, что полтора года назад у нас не было такой таблицы...
Думаете такой, и даже более расширенной, не было у противоположной стороны? Они просто делают вид, что не в теме. Я думаю, что была, ее готовят в нашей стране агенты европейского и азиатского автопрома. Меняются декорации на полит.сцене, но ТС по двиглу не подвергается ревизии.


Цитата:
Никоим образом не считаю, что владелец мощной машины должен отстёгивать в казну подобные деньги (дороги все равно отвратительные, так что бабло уходит сразу ремонтникам колесных дисков, ведь 19-22 диски гораздо легче повредить=))), но для публично-риторической наглядности (в прессе) было бы офигенно показательно, насколько несправедлива именно НАША система даже в сравнении с придурочной российской...
Такая система даже не создана для наполнения кассы, которую могли бы растащить по "карманам". С чего это, так много народа привязывает ТС к содержанию дорог ?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 27 май 2010, 18:53 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 янв 2009, 22:18
Сообщения: 1891
BuM!!! писал(а):
тут как раз показано, что российская ололо гребет!

Не всегда и гребет. Affordable Luxury для народа, в отличии от Украины, запрессованы не более Мерсов:

Chevrolet Blazer'93_________4300 куб.см.___162 л.с.______217.17 $________205.20 $
Chevrolet Caprice 305' 93____5002 куб.см.___172 л.с.______252.63 $________217.87 $
Chevrolet Tahoe'93_________6500 куб.см.___180 л.с.______328.28 $________270.00 $
Ford Bronco' 93____________4913 куб.см.___147 л.с.______248.13 $________147.00 $
Ford Taurus' 93____________3797 куб.см.___142 л.с.______191.77 $________142.00 $

Цитата:
Не, ну их нафиг лс эти вместе с литрами. ТС в топливо - наилучший вариант.
Почему? Отсутствие ТС не лучший вариант?


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 27 май 2010, 18:55 
Не в сети
Бумчег
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 04 июн 2008, 21:10
Сообщения: 5763
Откуда: Киев
Авто: Dodge Durango 5.7 HEMI
Redneck писал(а):
Почему? Отсутствие ТС не лучший вариант?

чудес не бывает, да и асфальт нам нужен какой-никакой :)

_________________
No matter what you do it won't work too good if you don't tighten the bolts!


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 27 май 2010, 20:26 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 10 янв 2009, 22:18
Сообщения: 1891
BuM!!! писал(а):
Redneck писал(а):
Почему? Отсутствие ТС не лучший вариант?

чудес не бывает, да и асфальт нам нужен какой-никакой :)
Как это ты связал Транспортный Сбор с асфальтом? :unknown:


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 11 июн 2010, 14:50 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 01 июл 2008, 15:15
Сообщения: 911
Откуда: Киев
Авто: (ex)Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L
Cadillac Escalada 6.2l, Jeep Grand Cherokee 5.2l
Пора эту тему опять поднимать в самый верх !

............

Проект нового Податкового кодексу передбачає підвищення транспортного збору для легкових автомобілів у 2 рази.

Про це пише Лігабізнесінформ, посилаючись на текст проекту.

Зокрема, для автомобілів з обсягом двигуна до 1000 куб. см. ставка податку може бути збільшена з 3 грн. до 6 грн. за 100 куб. см, для авто з обсягом двигуна від 1001 до 1500 - з 5 до 10 грн., від 1501 до 1800 куб. см. - з 7 до 14 грн. і так далі.

Крім того, у проекті нового Податкового кодексу змінилася розбивка груп для автомобілів з великим обсягом двигуна - крупнолітражні авто розбиті на окремі підгрупи за обсягом.

Так, ставки податку для авто з обсягом двигуна від 4501 до 5500 см. куб. визначені на рівні 90 гривень за 100 куб. см., з обсягом від 5501 до 6000 куб. см. - 100 грн. за 100 куб. см. Власникам авто з обсягом двигуна більш 6000 см. куб. доведеться платити 120 грн. за 100 кубічних сантиметрів.

Для порівняння, відповідно до чинної редакції Закону N1963-XII, ставка податку, для всіх легкових автомобілів з обсягом двигуна більш 3501 куб. см., складає 40 грн. за 100 куб. см.



http://www.pravda.com.ua/news/2010/06/11/5130218/

_________________
Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 11 июн 2010, 15:58 
Не в сети
Член клуба

Зарегистрирован: 13 апр 2009, 18:08
Сообщения: 861
Авто: .
Утверждённый правительством проект налогового кодекса:


Стаття 2. Платники податку
2.1. Платниками податку є юридичні та фізичні особи, які здійснюють першу реєстрацію в Україні, реєстрацію, перереєстрацію транспортних засобів в Україні та/або мають зареєстровані в Україні згідно із законодавством власні транспортні засоби, які відповідно до статті 3 цього розділу є об’єктами оподаткування.

4.1. База оподаткування визначається:

4.1.1) у колісних транспортних засобів:
а) для мопедів, мотоциклів, легкових автомобілів (крім легкових автомобілів, обладнаних електродвигуном), автобусів (у тому числі мікроавтобусів), тракторів – за об’ємом циліндрів двигуна в куб. сантиметрах;

в) для вантажних автомобілів (у тому числі сідельних тягачів, інших спеціалізованих та спеціальних вантажних транспортних засобів), причепів, напівпричепів – за середнім навантаженням транспортного засобу на 1 вісь транспортного засобу
(Стаття 1. Визначення термінів: середнє навантаження на 1 вісь транспортного засобу – показник, виражений у кілограмах, який є результатом ділення повної маси транспортного засобу на кількість осей транспортного засобу);

5.1.2) для легкових автомобілів:
Об’єм циліндрів двигуна, куб. см Ставка податку, грн. за 100 куб. см об’єму циліндрів двигуна
1. до 1 000 - 6
2. 1 001-1 500 - 10
3. 1501-1 800 - 14
4. 1801-2 500 - 20
5. 2 501-3 500 - 50
6. 3 501-4 500 - 80
7. 4 501-5 500 - 90
8. 5 501-6 000 - 100
9. понад 6 000 -120

5.1.4) для автобусів, в тому числі мікроавтобусів:
до 6 000 (включно) - 5
понад 6 000 - 10

5.1.6) для вантажних автомобілів (в тому числі сідельних тягачів), інших спеціалізованих та спеціальних транспортних засобів, причепів, напівпричепів:
Середнє навантаження на 1 вісь транспортного засобу, кг Сума податку на рік, грн.
до 1 500 - 200
1 501-2 000 - 400
Податок з власників транспортних засобів для вантажо-пасажирських автомобілів сплачується у розмірах, встановлених для вантажних автомобілів.

5.4. При першій реєстрації транспортних засобів ставки податку, встановлені пунктами 5.1-5.3 цієї статті, застосовуються:
5.4.1) для нових транспортних засобів – з коефіцієнтом 1;
5.4.2) для транспортних засобів, які використовувались до 8 років, – з коефіцієнтом 2;
5.4.5) для транспортних засобів, які використовувались понад 8 років, (крім транспортних засобів, зазначених у підпункті 5.1.6 пункту 5.1 та пунктах 5.2 і 5.3 цієї статті) – з коефіцієнтом 30.

http://news.liga.net/news/N1016905.html


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 11 июн 2010, 16:08 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11 июн 2008, 15:13
Сообщения: 23218
Авто: Nissan Leaf 12
пох


Вернуться к началу
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 11 июн 2010, 16:37 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 01 июл 2008, 15:15
Сообщения: 911
Откуда: Киев
Авто: (ex)Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L
Cadillac Escalada 6.2l, Jeep Grand Cherokee 5.2l
DimaFirebird350' писал(а):
пох


"...та/або мають зареєстровані в Україні згідно із законодавством власні транспортні засоби, які відповідно до статті 3 цього розділу є об’єктами оподаткування..."

не пох !

_________________
Pontiac Firebird Formula V8. '93. 5.7L


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1407 ]  На страницу Пред.  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 141  След.


Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Дружественные проекты: Фреон для автомобилей, Оптовая продажа фреона на сайте freezeoil.com.ua.
Фреон R134a, R410A, R404A, R606a, R507. Фреоны для кондиционеров, холодильников, пожаротушения.