frig писал(а):
Косячат все. Рано или поздно, много или мало, но косячат все. Вопрос не в том даже, чтобы не косячить вообще, вопрос как в случае возникновении проблем себя ведет человек. И это гораздо важнее, чем просто нормальное течение событий. Когда все идет ровно или гладко, что-то испортить сложно. А вот способность разрешать конфликты, нести ответственность и исправлять собственные косяки это гораздо важнее. На этом, к сожалению, очень многие проваливаются (я сейчас не говорю о ком-то конкретном). Так что положительный отзыв при ровном течении или отзыв о конфликтной ситуации это не одно и то же и последние гораздо ценнее.
Тут повністю згідний. У мене недавно була така ситуація:
У Києві є магазин спорттоварів Протест. Торгує в основному товарами американських брендів, дуже гарної якості (Armada, Oakley і т.п.).
Один раз на рік у свій День народження вони проводять акцію - знижка 50% на весь товар. Причому знижка чесна, а не так як у багатьох магазинах - спочатку накрутити ще 100, а потім скинути 50.
І ціни решту часу середні, більш-менш дорівнюють цінам на американських сайтах.
Купити товар можна як в магазині, так і через їх сайт, але знижка 50% тільки один день.
Я зробив замовлення через сайт на 11.000 грн ( уже з знижкою). В той день в магазині був ажіотаж, продавці не справлялись, інтернет-замовлення зависли. Народ на форумі висловлював недовольство, але директор магазину пообіцяв, що всі замовлення будуть виконані.
Пройшло десь 3 тижні, я вже і трохи забув про це (передоплату не треба було без рахунку платити, а рахунок не виставляли). Дзвінок з магазину: "Вибачайте за затримку, не було потрібного товару, дозамовляли, усе уже в наявності, якщо вам ще потрібно, ми готові відправити, ціни з 50% знижкою, як і було обіцяно."
До того ж в подарунок за затримку прислали подарунковий сертифікат на 500 грн і дисконтну карту на 20%.