PferdЛегитимность в Киеве - сложный вопрос. Мое лично мнение такое(исходя из норм конституции предыдущей редакции от 6.10.2013):
-Рада легитимна на 100%
-Янукович все еще президент.
-Кабмин - легитимен, но с некоторыми оговорками про Яныка, которые ниже.
Отдельно про Яныка: при том что де-юре он все еще президент, но де-факто - он маленькая плачущая девочка, которая истерично заявляет, что ничего не будет подписывать. Хотя мог бы ветировать все законы вполне.
А так как он где-то пропал, ничего не подписывает, то(несмотря даже на наличие и.о. Турчинова) работает вот такая штука:
Цитата:
Стаття 94. Закон підписує Голова Верховної Ради України і невідкладно направляє його Президентові України.
Президент України протягом п'ятнадцяти днів після отримання закону підписує його, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його або повертає закон зі своїми вмотивованими і сформульованими пропозиціями до Верховної Ради України для повторного розгляду.
У разі якщо Президент України протягом встановленого строку не повернув закон для повторного розгляду, закон вважається схваленим Президентом України і має бути підписаний та офіційно оприлюднений.
Якщо під час повторного розгляду закон буде знову прийнятий Верховною Радою України не менш як двома третинами від її конституційного складу, Президент України зобов'язаний його підписати та офіційно оприлюднити протягом десяти днів.
Закон набирає чинності через десять днів з дня його офіційного оприлюднення, якщо інше не передбачено самим законом, але не раніше дня його опублікування.
А теперь общая схема(не та, которая действует сейчас, но которую вполне может схавать Конституционный суд, кмк)
1. Рада приняла изменения к Конституции, которые Янык не подписал, но через 15 дней они и сами "сработают"
2. По новой-старой КУ Рада может назначать министров, что с успехом и делает
3. ПРОФИТ
Т.е. все вроде бы легитимно, но проблема только в сроках. Например премьера они могли назначить только 8го марта

По поводу Крыма:
-Я хз как у них проходил процесс смены власти - не уследил. Если можно коротко как все было изложите тут.
-Знаю, что они решили на заседании своей Рады, что нужен референдум про присоединение к России. Это бред по нескольким пунктам:
1. И это самое главное: решения про территорию Украины должны приниматься только на всеукраинском референдуме.
Вот статьи из Конституции, очевидно все:
Цитата:
Стаття 72. Всеукраїнський референдум призначається Верховною Радою України або Президентом України відповідно до їхніх повноважень, встановлених цією Конституцією.
Всеукраїнський референдум проголошується за народною ініціативою на вимогу не менш як трьох мільйонів громадян України, які мають право голосу, за умови, що підписи щодо призначення референдуму зібрано не менш як у двох третинах областей і не менш як по сто тисяч підписів у кожній області.
Стаття 73. Виключно всеукраїнським референдумом вирішуються питання про зміну території України.
2. Крым в принципе _имеет_ право проводить местный референдум по вопросам, отнесенным к его компетенции(про территорию - не входит, см. пункт первый)
3. При том, что Крым _имеет_ такое право, он _не может_ им воспользоваться, так как нет закона про местные референдумы. Ранее он был, но сейсчас есть только про Всеукраинский. И даже в старом законе видно, что ни о каком присоединении к России и речи быть не может!
Цитата:
На місцеві референдуми можуть виноситися питання, віднесені
законодавством України до відання місцевого самоврядування
відповідних адміністративно-територіальних одиниць, а також
питання дострокового припинення повноважень відповідної Ради
народних депутатів та її голови.
Виключно місцевими референдумами у відповідних
адміністративно-територіальних одиницях вирішуються питання про
найменування або перейменування сільрад, селищ, міст, районів,
областей; питання про об'єднання в одну однойменних
адміністративно-територіальних одиниць, які мають спільний
адміністративний центр; питання про зміну базового рівня місцевого
самоврядування у сільських районах; питання про реорганізацію або
ліквідацію комунальних дошкільних навчальних закладів, а також
дошкільних навчальних закладів, створених колишніми
сільськогосподарськими колективними та державними господарствами.
{ Частина друга статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 2628-III ( 2628-14 ) від 11.07.2001 }
На місцеві референдуми не виносяться питання про скасування
законних рішень вищестоящих органів державної влади і
самоврядування; питання, віднесені до відання органів суду і
прокуратури; питання, пов'язані з обранням, призначенням і
звільненням посадових осіб, що належать до компетенції відповідної
місцевої Ради народних депутатів та її виконавчих і розпорядчих
органів.
внятно и понятно .