Отже всім привіт.Вчора прийшовши вечором до машини, замітив при заводці що неможу прокрутити ключом запалення а також зняти з Паркінгу,було прийнято рішення розкачати машину,з Паркінгу всетаки зняв і потім всі передачі переключались.Але замок так і не відпустив.Довго не думаючи було прийнято рішення викликати евакуатор та загнати в гараж для самостійного ремонту авто.Приїхавши в гараж був телефонний дзвінок NIKI який мені на протязі вечора помагав за що йому дуже велике Спасибі.Зняв подушку здивувався шо вона ще не вистрілена,потім за допомогою саморобного сйомника був знятий і самий руль.Як виявилось Американці Дуже не Простий народ і так просто підлізти до замка запалення неможливо.Махався десь годину щоб туди добратись,Після зняття руля стоїть кругле пластмасове кільце яке кріпиться на Шпонці, яку дуже важко зняти,але всетаки вдалось, після того кільця Металеве кільце на Пружині ітакож зі Шпонкою,тут секас тривав довго.Всьо зняли добрались до замка.Старість трошки вплинула на машину і сама шестерня яка рухає замком вже трохи зносилась,тому і підклинила і трошки змістилась.Все поставили на місце і от Чудо замок вже рухається,але не так як хотілось,не відпружинює від Контактної Групи, на годиннику вже 00-30 і з порадою НІКІ було прийнято рішення знімати підторпеднік але вже сьогодні,там і будемо дивитись в чому саме причина.Щоб це все зняти потрібно мати неабиякий Інструмент.Сорі вчора фотіка небуло ,тому постараюсь все зробити сьогодні.Роботи непочатий край,саме головне щоб потім це все зібрати, а там повірте Детальок ДУЖЕ Багато))))
