Привіт всім!
Ось уже декілька місяців триває моя "боротьба" з карбом (боротись в кайф, зізнаюсь), щодо подачі правильної суміші в циліндри. Самий перший косяк, а саме той, коли половина свічок були білими, а інша половина чорними я пофіксив - проблема була у гвинтах якості на карбі - коли на заводі проточували різьбу під гвинти, у одному з отворів не очистили стружку, тому навіть якщо вивертати болти на однакову кількість разів, канали завжди були відкриті по-різному.
Нарікань на роботу мотора немає, холостий хід чудовий, широкополосна лямбда показує в районі 13.8:1 на ХХ - це оптимальна якість суміші для рівної роботи у моєму випадку. При нагрузці "в підлогу" - 11:1, при спокійній їзді по трасі - в середньому 13.5:1 - це теж норма. Провалів у роботі карба немає, не тупить, не чхає і тому подібне...
Свічки зараз мають такий вигляд (фото, де їх 3 штуки в руці). Яким би не був режим роботи мотора - тривалий ХХ, їзда містом, тривала їзда по трасі на середніх обертах... свічки завжди такі, як на цьому фото.
По боковому електроду я бачу що температурний режим свічок в порядку, запалення теж в нормі.
А от через що завжди чорні юбка свічки і кераміка центрального електрода за 3-5 мм від верху? Явно видно деякий перелив карба. Я в курсі що Холлі по заводу настроєний на перфоманс, тому повинен збагачувати суміш "по замовчуванню", але я бачив приклади роботи цього апарата без переливів.
Я підкинув в карбюратор жиклери первинних камер на 2 розміра менші від стоку - змін не помітив. Пробував експериментувати з прискорювальним насосом - ледь-ледь підзаглушив один з носиків на первинних камерах, і помітив що свічки, куди цей носик поливав стали світлішими (фото, де 2 свічки в руці).
Тепер питання: чи є свічка з другої фотки (та, що світліша) показником правильної суміші? Якщо так, то потрібно зменшувати діаметр отвору на носику, чи продуктивність прискорювального насоса? Якщо я розумію правильно, то зменшення отвору носика призведе всього лиш до довшої тривалості розпилення бензину з прискорювального, а не до меншої кількості бензину, який насос качнув...
Словом, як думаєте, зменшувати продуктивність прискорювального, чи ніякого профіта мені це не принесе?
Вложения: |
2015-06-27 20.03.38.jpg [ 1.16 МБ | Просмотров: 4159 ]
|
2015-06-05 19.46.02.jpg [ 1.23 МБ | Просмотров: 4159 ]
|
_________________ 4-bolt main SBC 350 Vortec, milled, ported, >10:1 CR, CompCams roller camshaft, Weiand Stealth intake, Holley 650 DP carb, 1 5/8'' MAC headers, 3'' full length exhaust, MSD StreetFire HEI, A/C, 5-speed manual, Torsen diff, 3.23 gears.
|