Detroit Clan
http://forum.detroit.in.ua/

Точна настройка карба Holley
http://forum.detroit.in.ua/viewtopic.php?f=15&t=12500
Страница 1 из 1

Автор:  RaceFace [ 14 июл 2015, 17:02 ]
Заголовок сообщения:  Точна настройка карба Holley

Привіт всім!

Ось уже декілька місяців триває моя "боротьба" з карбом (боротись в кайф, зізнаюсь), щодо подачі правильної суміші в циліндри.
Самий перший косяк, а саме той, коли половина свічок були білими, а інша половина чорними я пофіксив - проблема була у гвинтах якості на карбі - коли на заводі проточували різьбу під гвинти, у одному з отворів не очистили стружку, тому навіть якщо вивертати болти на однакову кількість разів, канали завжди були відкриті по-різному.

Нарікань на роботу мотора немає, холостий хід чудовий, широкополосна лямбда показує в районі 13.8:1 на ХХ - це оптимальна якість суміші для рівної роботи у моєму випадку. При нагрузці "в підлогу" - 11:1, при спокійній їзді по трасі - в середньому 13.5:1 - це теж норма. Провалів у роботі карба немає, не тупить, не чхає і тому подібне...

Свічки зараз мають такий вигляд (фото, де їх 3 штуки в руці). Яким би не був режим роботи мотора - тривалий ХХ, їзда містом, тривала їзда по трасі на середніх обертах... свічки завжди такі, як на цьому фото.

По боковому електроду я бачу що температурний режим свічок в порядку, запалення теж в нормі.

А от через що завжди чорні юбка свічки і кераміка центрального електрода за 3-5 мм від верху? Явно видно деякий перелив карба. Я в курсі що Холлі по заводу настроєний на перфоманс, тому повинен збагачувати суміш "по замовчуванню", але я бачив приклади роботи цього апарата без переливів.

Я підкинув в карбюратор жиклери первинних камер на 2 розміра менші від стоку - змін не помітив.
Пробував експериментувати з прискорювальним насосом - ледь-ледь підзаглушив один з носиків на первинних камерах, і помітив що свічки, куди цей носик поливав стали світлішими (фото, де 2 свічки в руці).

Тепер питання: чи є свічка з другої фотки (та, що світліша) показником правильної суміші? Якщо так, то потрібно зменшувати діаметр отвору на носику, чи продуктивність прискорювального насоса? Якщо я розумію правильно, то зменшення отвору носика призведе всього лиш до довшої тривалості розпилення бензину з прискорювального, а не до меншої кількості бензину, який насос качнув...

Словом, як думаєте, зменшувати продуктивність прискорювального, чи ніякого профіта мені це не принесе?

Вложения:
2015-06-27 20.03.38.jpg
2015-06-27 20.03.38.jpg [ 1.16 МБ | Просмотров: 4196 ]
2015-06-05 19.46.02.jpg
2015-06-05 19.46.02.jpg [ 1.23 МБ | Просмотров: 4196 ]

Автор:  frig [ 14 июл 2015, 17:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Точна настройка карба Holley

Если есть широкополосная лямбда, которая все таки какой никакой, но прибор измерительный - стоит на нее и полагаться. А не на цвет или запах, которые измерить сложнее.
Цитата:
при спокійній їзді по трасі - в середньому 13.5:1 - це теж норма

Не далеко от нормы. Как раз в сторону богатой смеси.
Цитата:
Словом, як думаєте, зменшувати продуктивність прискорювального, чи ніякого профіта мені це не принесе?

А что говорит та самая широкополоска во время его работы?

Автор:  RaceFace [ 14 июл 2015, 17:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: Точна настройка карба Holley

Справа в тому, що частота оновлення даних на широкополосці - пару разів на секунду, тому не можу точно визначити суміш, коли пшикає прискорювальний

Автор:  frig [ 14 июл 2015, 17:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: Точна настройка карба Holley

Цитата:
частота оновлення даних на широкополосці - пару разів на секунду

Скорее всего с такой частотой данные на дисплейчике обновляются. Сама широкополоска должна работать быстрее. Если контроллер и дисплей в кучу, то вряд ли можно что-то сделать. Если контроллер отдельно, то можно попробовать смотреть на его выход.

Автор:  RaceFace [ 14 июл 2015, 21:06 ]
Заголовок сообщения:  Re: Точна настройка карба Holley

так, я мав на увазі що екран показує різні значення протягом секунди

Автор:  rostislav [ 15 июл 2015, 22:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: Точна настройка карба Holley

став інжектор, бо карбюраторщики в відпусці. :rock: :drinks:

Автор:  Hunter [ 16 июл 2015, 13:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: Точна настройка карба Holley

xam писал(а):
Хантер уверял шо они с Максом единственные люди в Украине познавшие инь и янь -Холли... :music:


Дело в том, что у Димы карб настроен уже окей, то что он сейчас делает это он ерундой страдает.
Главное выбрать карб с правильным CFM под свой мотор, настроить качество смеси на ХХ, сам ХХ и уровни в поплавковых камерах, тоесть настроить более-менее правильно. Остальная более точная, идеальная настройка с подбором сквиртеров, кулачков, Power Valve, жиклеров, диафрагм ускорительных насосов, регулировка тяги открытия вторичных дросселей - не даст колоссальной разницы в работе мотора, такую как дает например другой распредвал или распредвал+головы или другой мотор

К томуже на нагар может влиять и то, какая кривая опережения зажигания в трамблере, а не настройка карба

Катался бы и занимался чем-нибудь другим. На моем карбе нагар коричневый, как на инжекторе

Автор:  Pferd [ 16 июл 2015, 14:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: Точна настройка карба Holley

RaceFace писал(а):
Тепер питання: чи є свічка з другої фотки (та, що світліша) показником правильної суміші? Якщо так, то потрібно зменшувати діаметр отвору на носику, чи продуктивність прискорювального насоса? Якщо я розумію правильно, то зменшення отвору носика призведе всього лиш до довшої тривалості розпилення бензину з прискорювального, а не до меншої кількості бензину, який насос качнув...

Словом, як думаєте, зменшувати продуктивність прискорювального, чи ніякого профіта мені це не принесе?

Так - світліша свічка це правильно .
Практично на всі карбюратори є змінні носики прискорювального насоса .Носик це жиклер прискрювального насоса .Зменшення отвору приведе до меншої кількості палива .Роспилення припиняється тоді як знімеш ногу з гашетки або коли закінчиться пальне під діафрагмою .
Ти чомусь розглядаеш зменшення отвору і кількості палива абстрактно без накладання на певний проміжок часу та кількість повітря за цей проміжок часу .В цьому помилка в твоїх міркуваннях :drinks:

Автор:  Капитан Улитка [ 16 июл 2015, 14:37 ]
Заголовок сообщения:  Re: Точна настройка карба Holley

а я говорил шо надо просто было купить нормальный мотор . а не жечь на настройке бенз по 23

Автор:  RaceFace [ 20 июл 2015, 23:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: Точна настройка карба Holley

Капитан Улитка писал(а):
а я говорил шо надо просто было купить нормальный мотор . а не жечь на настройке бенз по 23


мене вставляє гратись з цією тачкою, для просто їзди є інші

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/