Detroit Clan http://forum.detroit.in.ua/ |
|
Точна настройка карба Holley http://forum.detroit.in.ua/viewtopic.php?f=15&t=12500 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | frig [ 14 июл 2015, 17:12 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Точна настройка карба Holley |
Если есть широкополосная лямбда, которая все таки какой никакой, но прибор измерительный - стоит на нее и полагаться. А не на цвет или запах, которые измерить сложнее. Цитата: при спокійній їзді по трасі - в середньому 13.5:1 - це теж норма Не далеко от нормы. Как раз в сторону богатой смеси. Цитата: Словом, як думаєте, зменшувати продуктивність прискорювального, чи ніякого профіта мені це не принесе? А что говорит та самая широкополоска во время его работы? |
Автор: | RaceFace [ 14 июл 2015, 17:14 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Точна настройка карба Holley |
Справа в тому, що частота оновлення даних на широкополосці - пару разів на секунду, тому не можу точно визначити суміш, коли пшикає прискорювальний |
Автор: | frig [ 14 июл 2015, 17:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Точна настройка карба Holley |
Цитата: частота оновлення даних на широкополосці - пару разів на секунду Скорее всего с такой частотой данные на дисплейчике обновляются. Сама широкополоска должна работать быстрее. Если контроллер и дисплей в кучу, то вряд ли можно что-то сделать. Если контроллер отдельно, то можно попробовать смотреть на его выход. |
Автор: | RaceFace [ 14 июл 2015, 21:06 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Точна настройка карба Holley |
так, я мав на увазі що екран показує різні значення протягом секунди |
Автор: | rostislav [ 15 июл 2015, 22:28 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Точна настройка карба Holley |
став інжектор, бо карбюраторщики в відпусці. |
Автор: | Hunter [ 16 июл 2015, 13:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Точна настройка карба Holley |
xam писал(а): Хантер уверял шо они с Максом единственные люди в Украине познавшие инь и янь -Холли... Дело в том, что у Димы карб настроен уже окей, то что он сейчас делает это он ерундой страдает. Главное выбрать карб с правильным CFM под свой мотор, настроить качество смеси на ХХ, сам ХХ и уровни в поплавковых камерах, тоесть настроить более-менее правильно. Остальная более точная, идеальная настройка с подбором сквиртеров, кулачков, Power Valve, жиклеров, диафрагм ускорительных насосов, регулировка тяги открытия вторичных дросселей - не даст колоссальной разницы в работе мотора, такую как дает например другой распредвал или распредвал+головы или другой мотор К томуже на нагар может влиять и то, какая кривая опережения зажигания в трамблере, а не настройка карба Катался бы и занимался чем-нибудь другим. На моем карбе нагар коричневый, как на инжекторе |
Автор: | Pferd [ 16 июл 2015, 14:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Точна настройка карба Holley |
RaceFace писал(а): Тепер питання: чи є свічка з другої фотки (та, що світліша) показником правильної суміші? Якщо так, то потрібно зменшувати діаметр отвору на носику, чи продуктивність прискорювального насоса? Якщо я розумію правильно, то зменшення отвору носика призведе всього лиш до довшої тривалості розпилення бензину з прискорювального, а не до меншої кількості бензину, який насос качнув... Словом, як думаєте, зменшувати продуктивність прискорювального, чи ніякого профіта мені це не принесе? Так - світліша свічка це правильно . Практично на всі карбюратори є змінні носики прискорювального насоса .Носик це жиклер прискрювального насоса .Зменшення отвору приведе до меншої кількості палива .Роспилення припиняється тоді як знімеш ногу з гашетки або коли закінчиться пальне під діафрагмою . Ти чомусь розглядаеш зменшення отвору і кількості палива абстрактно без накладання на певний проміжок часу та кількість повітря за цей проміжок часу .В цьому помилка в твоїх міркуваннях |
Автор: | Капитан Улитка [ 16 июл 2015, 14:37 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Точна настройка карба Holley |
а я говорил шо надо просто было купить нормальный мотор . а не жечь на настройке бенз по 23 |
Автор: | RaceFace [ 20 июл 2015, 23:55 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Точна настройка карба Holley |
Капитан Улитка писал(а): а я говорил шо надо просто было купить нормальный мотор . а не жечь на настройке бенз по 23 мене вставляє гратись з цією тачкою, для просто їзди є інші |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |