Detroit Clan
http://forum.detroit.in.ua/

Реставрація з/ч - можливі наслідки
http://forum.detroit.in.ua/viewtopic.php?f=15&t=12459
Страница 1 из 2

Автор:  Maverick [ 05 июл 2015, 10:03 ]
Заголовок сообщения:  Реставрація з/ч - можливі наслідки

Десь місяць-півтора назад з"явився люфт в правій рульовій тязі. Замовив нову АСДелко, приїхала, позавчора був вільний час, поїхав на СТО поміняти. Майстер швидко поміняв, потім попробував ліве колесо, і сказав, що теж бажано поміняти тягу. Так як нової у мене не було, вирішили відреставрувати стару праву тягу, і поставити замість лівої (вони одинакові). Відвіз на реставрацію (СТО вдома у мужика, пара працівників, клієнтів завжди багато), через 3 години забрав, в той же день поставили на машину. Додому приїхав - усе нормально. Вчора виїхав з дому, на третьому повороті замітив, що щось не так з машиною. Зупинився, дивлюсь вниз, а ліва (реставрована) тяга повністю вирвана по різьбі з поперечної тяги. Повільно доїхав додому (метрів 500, машин мало). Починаю розбиратись з причиною, і що виявляється: у реставраторщиків не було частини шарніра з різьбою на 18, як має бути, тому вони додумались на різьбу 14 накрутити втулку. Можливо, якби це була спеціальна сталь, конструкція би трималась, але водопровідна (так виглядає) труба витримала 10 км. Якість використаного металу видно на фото, на шарнірі є сліди від тисків. :facepalm
Ще було нелегко викрутити втулку з поперечної тяги - допоміг мітчик з лівою різьбою.

Втулка, накручена на різьбу
Вложение:
DSC_0038.JPG
DSC_0038.JPG [ 2.62 МБ | Просмотров: 4968 ]


"Злизана" різьба
Вложение:
DSC_0040.JPG
DSC_0040.JPG [ 2.46 МБ | Просмотров: 4968 ]

Автор:  Капитан Улитка [ 05 июл 2015, 10:51 ]
Заголовок сообщения:  Re: Реставрація з/ч - можливі наслідки

в соседней теме чувак пишет что у вас там все на подъеме в горах а ты тяги реставрируешь ;) я думаю вообще не было смысла ее даже трогать . спокойно дождацца новой и установить

Автор:  Maverick [ 05 июл 2015, 10:55 ]
Заголовок сообщения:  Re: Реставрація з/ч - можливі наслідки

Я і так збирався нову замовляти - реставрована мала стояти, поки її привезуть.

Автор:  SuperBee [ 05 июл 2015, 11:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Реставрація з/ч - можливі наслідки

:facepalm

Автор:  maxut SS454 [ 05 июл 2015, 11:32 ]
Заголовок сообщения:  Re: Реставрація з/ч - можливі наслідки

Бракоделы...
Небезопасно....ещё и вес машины не детский
Отвезти и мастера по лбу шарниром с 14 резьбой

Автор:  Pferd [ 05 июл 2015, 14:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: Реставрація з/ч - можливі наслідки

Игорь.реставрация реставрации рознь.сам себе делаю.никому не доверяю.ходит нормально.
Мастеров мало.рукажопа много.

Автор:  RomRam [ 05 июл 2015, 14:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Реставрація з/ч - можливі наслідки

когда купил машину, шаровые просились на замену. Купил лицензию, прошли 3000 миль, хана. Купил Мопар, прошли десятку. Восстановил оригинальные, прошли 35 уже- тьфу-тьфу. Восстановил также наконечники, рулевые тяги. Запчасти нынче гогно редкое... Надо просто найти толкового мастера- и все шикарно получается

Автор:  Капитан Улитка [ 05 июл 2015, 16:34 ]
Заголовок сообщения:  Re: Реставрація з/ч - можливі наслідки

одно дело шар сделать в родной . а тут я вообще не могу понять как там оказался кусок с 14 резьбой

Автор:  Hennady [ 05 июл 2015, 18:12 ]
Заголовок сообщения:  Re: Реставрація з/ч - можливі наслідки

xam писал(а):
Хуева...ща полностью реставрирую трапецую на импалу по твоей методе...если шо нитак фсехнанажи.... :sparta

иконки на торпеду не забудь наклеить ...

Автор:  VooDoo [ 05 июл 2015, 19:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: Реставрація з/ч - можливі наслідки

Pferd писал(а):
Игорь.реставрация реставрации рознь.сам себе делаю.никому не доверяю.ходит нормально.
Мастеров мало.рукажопа много.

Та понятно, у тебя руки как надо, но это блин вообще. :facepalm

Страница 1 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/