Десь місяць-півтора назад з"явився люфт в правій рульовій тязі. Замовив нову АСДелко, приїхала, позавчора був вільний час, поїхав на СТО поміняти. Майстер швидко поміняв, потім попробував ліве колесо, і сказав, що теж бажано поміняти тягу. Так як нової у мене не було, вирішили відреставрувати стару праву тягу, і поставити замість лівої (вони одинакові). Відвіз на реставрацію (СТО вдома у мужика, пара працівників, клієнтів завжди багато), через 3 години забрав, в той же день поставили на машину. Додому приїхав - усе нормально. Вчора виїхав з дому, на третьому повороті замітив, що щось не так з машиною. Зупинився, дивлюсь вниз, а ліва (реставрована) тяга повністю вирвана по різьбі з поперечної тяги. Повільно доїхав додому (метрів 500, машин мало). Починаю розбиратись з причиною, і що виявляється: у реставраторщиків не було частини шарніра з різьбою на 18, як має бути, тому вони додумались на різьбу 14 накрутити втулку. Можливо, якби це була спеціальна сталь, конструкція би трималась, але водопровідна (так виглядає) труба витримала 10 км. Якість використаного металу видно на фото, на шарнірі є сліди від тисків.
Ще було нелегко викрутити втулку з поперечної тяги - допоміг мітчик з лівою різьбою.
Втулка, накручена на різьбу
Вложение:
DSC_0038.JPG [ 2.62 МБ | Просмотров: 4231 ]
"Злизана" різьба
Вложение:
DSC_0040.JPG [ 2.46 МБ | Просмотров: 4231 ]