Detroit Clan http://forum.detroit.in.ua/ |
|
чому тече циліндр зчеплення? http://forum.detroit.in.ua/viewtopic.php?f=15&t=11608 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | RaceFace [ 27 окт 2014, 12:02 ] |
Заголовок сообщения: | чому тече циліндр зчеплення? |
Вітаю, колеги! Опишу коротко прокляття, яке переслідує мене від липня: Свапнув 5.7 на місце 2.8 в Фаєрі. Коробку залишив свою, 5-ступку. На коробці стояв гігантський по розміру алюмінієвий робочий циліндр зчеплення, який вже потрохи протікав, тому я вирішив замінити його. Взяв стоковий, з пластику. Свап пройшов вдало, і кілометрів за 100-200 я помітив пляму на водійському коврику. Це почав підтікати головний циліндр зчеплення. Він старенький був, тому я і його замінив на стоковий. І тут почалось.... ![]() На даний момент я викинув вже 4-й новий (!) головний циліндр, у всіх одна і та сама проблема - протікають в салон після пробігу в 100 - 200 км. Моторний щит не деформований, місце кріплення циліндра підсилено пластиною, шток в циліндр входить під правильним кутом і з правильний ходом, гідролінія до робочого циліндра обмотана термозахисним матеріалом, всі деталі в системі стокові. Де ще копати? Чи може мати вплив корзина зчеплення чи який-небудь інший елемент, наприклад, робочий циліндр? ![]() |
Автор: | razin [ 27 окт 2014, 12:09 ] |
Заголовок сообщения: | Re: чому тече циліндр зчеплення? |
RaceFace писал(а): Вітаю, колеги! Опишу коротко прокляття, яке переслідує мене від липня: Свапнув 5.7 на місце 2.8 в Фаєрі. Коробку залишив свою, 5-ступку. На коробці стояв гігантський по розміру алюмінієвий робочий циліндр зчеплення, який вже потрохи протікав, тому я вирішив замінити його. Взяв стоковий, з пластику. Свап пройшов вдало, і кілометрів за 100-200 я помітив пляму на водійському коврику. Це почав підтікати головний циліндр зчеплення. Він старенький був, тому я і його замінив на стоковий. І тут почалось.... ![]() На даний момент я викинув вже 4-й новий (!) головний циліндр, у всіх одна і та сама проблема - протікають в салон після пробігу в 100 - 200 км. Моторний щит не деформований, місце кріплення циліндра підсилено пластиною, шток в циліндр входить під правильним кутом і з правильний ходом, гідролінія до робочого циліндра обмотана термозахисним матеріалом, всі деталі в системі стокові. Де ще копати? Чи може мати вплив корзина зчеплення чи який-небудь інший елемент, наприклад, робочий циліндр? ![]() Разбирай проверяй механизм привода от педали 100%, может выработка, может подклинивает. Даже лучше не разбирать, а смотртеть при нажатии как ведет себя шток. Думаю что другой проблемы быть не может если 4 шт поменял ![]() |
Автор: | RaceFace [ 27 окт 2014, 12:13 ] |
Заголовок сообщения: | Re: чому тече циліндр зчеплення? |
механізм приводу розбираю вже із зав"язаними очима! провірив все - від довжини ходу штока, до кута входу в тіло циліндра, все як по маслу ![]() |
Автор: | Артем [ 27 окт 2014, 12:16 ] |
Заголовок сообщения: | Re: чому тече циліндр зчеплення? |
У меня было что пожарный щит моторного отсека треснул и при сильном нажатии проваливался ненамного мм5-10 но этого было достаточно чтоб был перекос штока и подтекание главного цилиндра - это все на москвиче было |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |