Вітаю, колеги!
Опишу коротко прокляття, яке переслідує мене від липня:
Свапнув 5.7 на місце 2.8 в Фаєрі. Коробку залишив свою, 5-ступку. На коробці стояв гігантський по розміру алюмінієвий робочий циліндр зчеплення, який вже потрохи протікав, тому я вирішив замінити його. Взяв стоковий, з пластику.
Свап пройшов вдало, і кілометрів за 100-200 я помітив пляму на водійському коврику. Це почав підтікати головний циліндр зчеплення. Він старенький був, тому я і його замінив на стоковий. І тут почалось....
На даний момент я викинув вже 4-й новий (!) головний циліндр, у всіх одна і та сама проблема - протікають в салон після пробігу в 100 - 200 км.
Моторний щит не деформований, місце кріплення циліндра підсилено пластиною, шток в циліндр входить під правильним кутом і з правильний ходом, гідролінія до робочого циліндра обмотана термозахисним матеріалом, всі деталі в системі стокові.
Де ще копати? Чи може мати вплив корзина зчеплення чи який-небудь інший елемент, наприклад, робочий циліндр?