Detroit Clan
http://forum.detroit.in.ua/

Ford Econoline 4.2 2002
http://forum.detroit.in.ua/viewtopic.php?f=10&t=6633
Страница 3 из 4

Автор:  ALT-F13 [ 08 апр 2012, 21:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ford Econoline 4.2 2002

vavan
Ласкаво просимо!

vavan писал(а):
Звиняйте шо на суто на укр.мові на галицький манер - мені так лекше писати.

По-моему, извиняться на украинском форуме за использование государственного языка - неправильно... Наш форум, конечно, практически 100% русскоязычный, но это вопрос сугубо удобства для большинства форумчан. Уверен, что ВСЕ соклубники (за вычетом немногочисленных граждан иных стран), как минимум, понимают украинский язык!

Автор:  Redneck [ 09 апр 2012, 12:36 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ford Econoline 4.2 2002

vavan писал(а):
Redneck
в Штатах довелось бути двічі. Спочатку по програмі ВоркАндТревел, а потім отримав 5 річну візу. В мене рідна сестра живе в Каліфорнії. Другий раз їхав на провідини сестри і її сімї , ну і зрозуміло "нелегально" того разу заробити грошей. Так склались обставини , що працював на такому апараті . З етнічними українцями ремонтували і встановлювали кондишені і хітери в будинках. Так наш робочий бусік "Tool-Toting work truck." не підводив в спеку ніде і ні разу. Вантажопідйомність , всюдипрохідність..ітд ітп- просто чічяляля :bomb:
Это тоже опыт, тем более ты должен видеть разницу между рафинированным американским Wild West и нерафинированным украинским Dikim Polem. Тут Pep Boys не в пределах досягаемости, а дилершип Ford и подавно. Да и одно дело рулить чужим вэном, и совсем другое быть Owner-operator. DIY - абсолютна умова безпроблемного життя.

Цитата:
А вантажити і мучити авто я не збираюсь, справді - просто шкода, я ж не таксіст))
зараз по трішки хочу довести його до ідеалу.
На СТО, скорее его добьет, чем сделают идеальным.
Рекомендую проверить все шланги и кабеля на предмет потертостей, чтоб не встать неожидано in the middle of nowhere.
Цитата:
З рессорами наче все нармуль, авто мало нормальних власників)
Власникі могли только перегружать рессоры, но острые концы подкоренных листов нарубил Ford Motor Company.
Цитата:
Може я ше не шарю в тому , проте мені не подобаються ці маленькі основні фари. Шось воно скупо дивиться ...і водночас дивуюся на еконолайни 90-х, на нормальну повнорозмірну оптику.
Хтось підкаже мені чи є доцільність іх замінити на фари "повнорозмірні" як в КЛУБ ВАГОНАХ?
Маленькие и большие ставились паралельно с 92-го и до недавнего времени. Большие лучше ловят камни от впередиидущих и они, кажется, пластиковые. Зайди на Rockauto. Там рады будут помочь.

Автор:  Prius Owner [ 09 апр 2012, 12:38 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ford Econoline 4.2 2002

ваван!
Изображение

Автор:  rostislav [ 09 апр 2012, 13:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ford Econoline 4.2 2002

:hahaha: :drinks:

Автор:  vavan [ 10 апр 2012, 12:05 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ford Econoline 4.2 2002

Redneck писал(а):
Да и одно дело рулить чужим вэном, и совсем другое быть Owner-operator. DIY - абсолютна умова безпроблемного життя.

це точно в яблуко. Зовсім по іншому ставишся до авто.
Цитата:
На СТО, скорее его добьет, чем сделают идеальным.

Та в принципі в нас у Львові я на диво знайшов класний сервіс суто по АА . Власники і майстри я так зрозумів і побачив їздять суто на американському автопромі.
Місце локейшн
https://www.google.com.ua/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=49.810407%2C+24.015759
Цитата:
Рекомендую проверить все шланги и кабеля на предмет потертостей, чтоб не встать неожидано in the middle of nowhere.
Власникі могли только перегружать рессоры, но острые концы подкоренных листов


Все таки перечитав "діагноз" і висновок майстрів, щоб довести авто до відмінного техстану. І бачу шо нарісавалса не хілий список робіт. (самі запчастини)
ЗАМІНА
1. Протискрипи рессор х10 ~20$..не страшно, але по скрипують.
2. Ремінь генератора +2 рола+натяжного ~25$+40$+60$ -стертий майже наніц)
3. Підтікає насос гідропідсилювача руля( ~311$)+ шланг( ~25$) (радили краще доливати той мізер який підтікає, а шланг поміняти.))
4. Задні торм.колодки (802-R) ~45$ - їх фактично нема!!!)) мабуть ніколи ше не мінялися, так сказали
5. Шарові опори х4 ~160$. Не стукають проте бажана заміна.
6. Втулки пер.стабілізаторів в основних ричагах х2 ~16$
7. Підшипники ступиць передні (2сторони) ~4х60=240$ - трішки гудять
8. Нижній патрубок радіатора ~50$. - я думаю, коли я прийшов забирати авто, то виявив , що в розширювальному бачку немає зовсім антифризу :( , отож прийняв рішення долити дистильованої води, так як не знав якого кольору рідина :facepalm

Ну і звичайно заміна всіх масел. Трішки поспішив і замінив масло на Castrol 5w30. Бо таке заливали попередні власники.
Знайшовши сервіс по АА, знайшов у них масло 5w20 :facepalm . Радили 1000 км поїздити і поміняти на таке Масло як завод рекомендує :sparta
Такі ось розцінки мені представили:
1. Масло заднього моста ~30$ -вже "стружка"
2. Масло АКПП + фільтр\прокладка(тече) ~45$
3. Масло двигуна+ фільтр масл. ~60$

Це все ціни БЕЗ РОБОТИ. Як зроблю то опишу . Або чекаю порад бувалих))

Цитата:
Зайди на Rockauto. Там рады будут помочь.

:hi: Дякую дуже

rostislav
Watchman
:drinks: :yahoo:

Автор:  ford-driver [ 11 апр 2012, 20:43 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ford Econoline 4.2 2002

:good: :hi:

Автор:  Redneck [ 12 апр 2012, 14:17 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ford Econoline 4.2 2002

vavan писал(а):
Та в принципі в нас у Львові я на диво знайшов класний сервіс суто по АА . Власники і майстри я так зрозумів і побачив їздять суто на американському автопромі.
Это и есть критерий оценки класности СТО?
Ездить и кататься - 2 большие разницы.
Ты видишь их только когда они ездят, и не видишь когда стоят. Отсюда впечатление, что всегда ездят.
Они свои тачки обслуживают и ремонтирую для того, чтобы ездить.
За твой вэн они возьмутся, чтобы заработать денег.
Не впечатляет чужой опыт? Можно узнать самому. Обучений платное.

Цитата:
Все таки перечитав "діагноз" і висновок майстрів, щоб довести авто до відмінного техстану. І бачу шо нарісавалса не хілий список робіт. (самі запчастини)
ЗАМІНА
1. Протискрипи рессор х10 ~20$..не страшно, але по скрипують.
Они не просто издают звуки, они точат друг друга. Сначала просядут, а потом лопнут. Будешь иметь a lot of fun эвакуироваться с дороги. Протискрипи рессор стоят "копейки", а последствия сотни нерублей. Это как экономить на спичках и пропивать на водке.

Цитата:
3. Підтікає насос гідропідсилювача руля( ~311$)+ шланг( ~25$) (радили краще доливати той мізер який підтікає, а шланг поміняти.))
Читай: они порадили убить насос и попасть на покупку другого.
Цитата:
4. Задні торм.колодки (802-R) ~45$ - їх фактично нема!!!)) мабуть ніколи ше не мінялися, так сказали
Ну вот "совок" засветился. А ты говорил, что прежние власныки следили за вэном.
Цитата:
5. Шарові опори х4 ~160$. Не стукають проте бажана заміна.
СТО нужны деньги?
Цитата:
6. Втулки пер.стабілізаторів в основних ричагах х2 ~16$
Это вообще не понял о чем? Что это за основные рычаги? Radius Arms?
Цитата:
7. Підшипники ступиць передні (2сторони) ~4х60=240$ - трішки гудять
И при этом не болтаются? Може они сухие?

Цитата:
8. Нижній патрубок радіатора ~50$. - я думаю, коли я прийшов забирати авто, то виявив , що в розширювальному бачку немає зовсім антифризу :( , отож прийняв рішення долити дистильованої води, так як не знав якого кольору рідина :facepalm
И снова "совок" засветился. Гарни власныкы! Но бывает и хуже.
Цитата:
Ну і звичайно заміна всіх масел. Трішки поспішив і замінив масло на Castrol 5w30. Бо таке заливали попередні власники.
Знайшовши сервіс по АА, знайшов у них масло 5w20 :facepalm . Радили 1000 км поїздити і поміняти на таке Масло як завод рекомендує :sparta
Похоже на разводную контору. Тебе рекомендуют заливать масло с которого они имеют наибольшую маржу, а не то, что Ford рекомендовал.
Цитата:
1. Масло заднього моста ~30$ -вже "стружка"
Это как раз свидетельство "обслуживания" на СТО. Будешь заливать на СТО, будет еще больше стрижки следующий раз.
PS
За все те бабки, что ты собираешься оставить на СТО, можно накупить proper tools и иметь peace of mind, or otherwise you'll get а pain in the ass.

Автор:  vavan [ 17 апр 2012, 00:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ford Econoline 4.2 2002

ford-driver
Взаэмно :drinks:
Redneck
Ну що ж, получається , помилився з діагнозом про стан автомобіля. Може й справді критики по СТО і стану Форда досить доцільно.

Якшо не важко , киньте мені сайти чи адреси , з яких можна замовити запчастини, принаймі важливі позиції. Буду вдячний. Я можу замовити з Ebay через МістЕкспрес , проте якшо є можливість тут на Україні чи з Польщі, було б зручніше і швидше. :SOS:

писи. За автом слідкував власник, якого вже немає 1.5 року- авто стояло півроку для оформлення спадщини, а потім десь зрідка використовувалось родиною власника. Потім форд перекочував на фірму, яка продає і вживані авто(родина власника віддала для продажу авта цій фірмі, так сказать знайомі) , ось і в останній ланці воно могло і зазнати деяких випробувань. Ось така то історія. Після проведених перевірок на СТО по АА, я надав цей список родині власника, знижки не зробили, проте обіцяли всі запчастини замовити зі США за свій рахунок(вони мають громадянство США). Так як я себе вважаю порядним, я обіцяв якісь витрати покрити і послуги пересилки, бо як кажуть Люби Боже Правду, будьмо справедливими, авто вони мені віддали суттєво дешево ніж ринкова вартість в Україні. Та як би не було, воно того було варте і я не зупинюсь напівшляху, шоб його довести до ідеалу. :wall:
Буду вдячний за всі поради і критики, це для мене буде не тільки повчально, а й корисно.
З повагою, Вова :drinks:

Автор:  Redneck [ 19 апр 2012, 15:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ford Econoline 4.2 2002

vavan писал(а):
Ну що ж, получається , помилився з діагнозом про стан автомобіля. Може й справді критики по СТО і стану Форда досить доцільно.
Подивись л.с.

Автор:  vavan [ 27 апр 2012, 19:08 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ford Econoline 4.2 2002

Redneck
подивився, дякую. Буду діяти! Дуже слушні поради. :drinks:

Страница 3 из 4 Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/