пройшло купа часу, робота не стояла:
- привів в порядок дно машини, зачистив, погрунтував і помалював бараном (на салон і дно пішло 12 кг баранника)
- поварили двері, донором для нижньої частини (та що нижче виштампокви, 7 см висотою, по всій ширині) виступив капот від КАМАЗа, в нього як і у Фаєра сталь 1 мм. Вийшло настільки гарно що по краям навіть є заводські завальцовки металу! Око зі сторони ніколи не побачить різниці.
- перематували фарбу ззовні, підчистив всі підозрілі місця і будем готувати до покраски.
- зняв бензобак, думав почистити бо по стану болтів і хомутів його за 24 роки ніхто не знімав. Стан стопорної шайби на бензонасосі це підтвердив, я там був першим. Зняв насос, дивлюсь всередину, а там жодної пилинки! Просто як з заводу, аж блищить все. Зразу скрутив назад. Неприємно вразила конструкція горловини бензобака, для того щоб скинути бак треба вивісити міст. При зборі назад я пішов по методу конструкторів Таврії - там горловина розрізана і з"єднана гумовим шлангом. Тепер мій Фаєр має таку ж опцію. Для зняття бака треба тільки поперечні штанги зняти з одного боку.
Вложения: |
28072011198.jpg [ 229.72 КБ | Просмотров: 2315 ]
|
28072011196.jpg [ 293.83 КБ | Просмотров: 2315 ]
|
28072011195.jpg [ 197.64 КБ | Просмотров: 2315 ]
|
_________________ 4-bolt main SBC 350 Vortec, milled, ported, >10:1 CR, CompCams roller camshaft, Weiand Stealth intake, Holley 650 DP carb, 1 5/8'' MAC headers, 3'' full length exhaust, MSD StreetFire HEI, A/C, 5-speed manual, Torsen diff, 3.23 gears.
|