Ще раз всім привіт!
Нарешті вирішив майже всі питання з машиною тому думаю можна проситись в клуб. Отже, Фаєр 1987, 2.8, ручка. Нічого особливого крім візуального колхозу який буду нещадно видаляти уже найближчими тижнями. Колір неоригінальний, в тяжкодоступних місцях видно рідний темно-зелений. На внутрішніх частинах задніх крил є заводські паперові наклейки з номером кузова що не може не тішити в плані відсутності аварій. Морда теж рідна, наскільки я міг оглянути її. В загальному кузов майже на 4, навіть дно ціле і в рідній фарбі з зовнішнього боку! Правда, під ногами водія стики панелей потребують роботи - якийсь урод мабуть піднімав машину не за поріг а за дно, в результаті чого панелі на стику відійшли одна від одної. Ну, роботи для толкового майстра там ніби не багато.
Руки бездарних колхозників торкнулись бамперів і наростили їх, правда оригінальні бампери порізані не були і форму мають оригінальну, крім отворів для захисних планок по всій довжині. Маю надію що після здирання шпатлівки все буде в порядку.
Салон комплектний і більш-менш живий як на вік машини. Звичайно, деякі елементи тримаються на саморізах...
Машина заводиться, своїм ходом їхала тільки для тест-драйву але вроді мотор і коробка в нормі. Чуть йде синій димок при запуску - грішу на сальники клапанів, машина довший час стояла без уваги, мабуть розсохлись. Мотор вскривався - видно свіжі прокладки і червоний герметик.
Найбільшу проблему знайшов по низу дверей - доходить до наскрізної іржі. Шуби в порядку, а от низ і середина... Попробую варити.
Далі need help: 1 - Буду розбирати машину до голого заліза під зачистку і повний перекрас, тому в першу чергу шукаю всі ущільнювачі - вікна, двері і т.д. Хто може допомогти з цим в Україні чи підкаже де їх можна шукати?
2 - У зв"язку з тривалою стоянкою машини планую замінити всі сальники і основні резинки в моторі, коробці, мості. Є можливо готові набори щоб все і зразу?
3 - Потрібні також чорні пластикові планки (молдинги) які кріпляться на бампери (перед і зад), салонна накладка на передню праву стійку і верхня такладка на праву дверну карту (кріпиться зверху).
Ну, це з основного, що кидається в очі. Далі полюбому ще щось вилізе...
_________________ 4-bolt main SBC 350 Vortec, milled, ported, >10:1 CR, CompCams roller camshaft, Weiand Stealth intake, Holley 650 DP carb, 1 5/8'' MAC headers, 3'' full length exhaust, MSD StreetFire HEI, A/C, 5-speed manual, Torsen diff, 3.23 gears.
Последний раз редактировалось RaceFace 07 окт 2012, 12:36, всего редактировалось 2 раз(а).
|