Detroit Clan

Украинский клуб владельцев настоящих американских автомобилей
Текущее время: 25 апр 2024, 11:52

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Важное сообщение! Что произошло с форумом? Все по ссылке


Интернет магазин Ваши Шины


Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 125 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: 3 gen F-bird
СообщениеДобавлено: 14 июн 2011, 20:56 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11 сен 2010, 15:15
Сообщения: 397
Откуда: Ів.-Франківськ
Авто: III gen F-bird V8
А що, попадаються з вирізаним металом над баком?

З машини скинув майже все що заважає, крім ходової.
Станом на сьогодні поверхнево зачищена права зовнішня сторона, проварено праве заднє крило, там був просто страх.
Самий атас під ногами водія, на фото видно.... сволочі задули піною монтажною ту діру і поверх ліпили обвіс.
п.с. обвіс здер в першу чергу.

Завтра сідаю за дно з болгаркою і металевою щіткою на ній, буду рижі місця зачищати. Вкінці покрию поверхню кислотним грунтом.

п.с. бамперу хана, попробую волокном надати рідну форму, скоти знущались над ним в процесі ліпки обвісу. На фото видно зрізаний нижній згин по всій довжині. Таке ж з переднім.


Вложения:
10062011155.jpg
10062011155.jpg [ 265.1 КБ | Просмотров: 2977 ]
09062011152.jpg
09062011152.jpg [ 228.6 КБ | Просмотров: 2977 ]

_________________
4-bolt main SBC 350 Vortec, milled, ported, >10:1 CR, CompCams roller camshaft, Weiand Stealth intake, Holley 650 DP carb, 1 5/8'' MAC headers, 3'' full length exhaust, MSD StreetFire HEI, A/C, 5-speed manual, Torsen diff, 3.23 gears.


Последний раз редактировалось RaceFace 07 окт 2012, 12:37, всего редактировалось 2 раз(а).
Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: 3 gen F-bird
СообщениеДобавлено: 14 июн 2011, 20:58 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11 сен 2010, 15:15
Сообщения: 397
Откуда: Ів.-Франківськ
Авто: III gen F-bird V8
Хто в курсі, є щось типу бітумної мастики яку можна класти на невелику іржу? Rust Stop, чув хтось про таке? Типу такий консервант канадський, 15 років гарантії. Є якісь альтернативи? Треба буде обробити всі закриті полості всередині і ззовні.


Вложения:
14062011157.jpg
14062011157.jpg [ 198.95 КБ | Просмотров: 2977 ]
14062011156.jpg
14062011156.jpg [ 273.22 КБ | Просмотров: 2977 ]

_________________
4-bolt main SBC 350 Vortec, milled, ported, >10:1 CR, CompCams roller camshaft, Weiand Stealth intake, Holley 650 DP carb, 1 5/8'' MAC headers, 3'' full length exhaust, MSD StreetFire HEI, A/C, 5-speed manual, Torsen diff, 3.23 gears.
Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: 3 gen F-bird
СообщениеДобавлено: 14 июн 2011, 21:05 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11 сен 2010, 15:15
Сообщения: 397
Откуда: Ів.-Франківськ
Авто: III gen F-bird V8
Під капотом (шкода, ще не зробив фотки) все прекрасно завдяки шару пилюки і частково масла. Всі гайки крутяться відмінно, рідна фарба, роботи майже нема, хіба косметична. Треба тільки наново промазати шов на стику моторного щита і дна - рідний герметик вже труха.

Мотор в маслі, тече вроді з-під клапанних кришок.

Куди не піду нарахунок запчастин - всі шарахаються, круглі очі і співчуття :)
Справа у тому що у Франківську легкових американців ну може 5, ще є пару пікапів. Ніхто не возить нічого :(

_________________
4-bolt main SBC 350 Vortec, milled, ported, >10:1 CR, CompCams roller camshaft, Weiand Stealth intake, Holley 650 DP carb, 1 5/8'' MAC headers, 3'' full length exhaust, MSD StreetFire HEI, A/C, 5-speed manual, Torsen diff, 3.23 gears.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: 3 gen F-bird
СообщениеДобавлено: 14 июн 2011, 22:08 
Не в сети
Герр Гюнтер
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 04 июл 2008, 22:23
Сообщения: 11719
Откуда: Kiev
Авто: Chevrolet Camaro 5.1
Храбро взялись за работу!

я б ниасилил :)

_________________
Изображение
Chevrolet Camaro 1988 5.1L V8 carb, T-5 ручка


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: 3 gen F-bird
СообщениеДобавлено: 14 июн 2011, 22:28 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11 июн 2008, 15:13
Сообщения: 23218
Авто: Nissan Leaf 12
Неправильно делаете совершенно . надо снимать ВСЕ и песочить . битум на ржавчину это вообще жесть :) через год там будет дыра . работая сейчас на пол шишки вы добавляете себе проблем через некоторое время


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: 3 gen F-bird
СообщениеДобавлено: 14 июн 2011, 22:44 
Не в сети
Немец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 июл 2010, 16:39
Сообщения: 8867
Откуда: Киев
Авто: Mercedes-Benz
RaceFace писал(а):
Хто в курсі, є щось типу бітумної мастики яку можна класти на невелику іржу? Rust Stop, чув хтось про таке? Типу такий консервант канадський, 15 років гарантії. Є якісь альтернативи? Треба буде обробити всі закриті полості всередині і ззовні.


я хоть и не сварщик, но сплошняком шов ложить не отважился бы :sorry: ...

Для швов надо найти "цинковую краску", иначе погниет через год...

_________________
"Зиг хайль май лайф"...
Счастлив не тот, кто выбрал «правильный» путь, а тот, кто любит свою дорогу...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: 3 gen F-bird
СообщениеДобавлено: 14 июн 2011, 22:46 
Не в сети
Немец
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 27 июл 2010, 16:39
Сообщения: 8867
Откуда: Киев
Авто: Mercedes-Benz
Hunter писал(а):
....я б ниасилил :)


ну если интрументарий соответствующий есть, то осилить можно ;)

хотя как только подумаю про свою "старую корову", аж в холодный пот бросает, т.к чтобы поварить надо кузов вывешивать от рамы :stars: ...

_________________
"Зиг хайль май лайф"...
Счастлив не тот, кто выбрал «правильный» путь, а тот, кто любит свою дорогу...


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: 3 gen F-bird
СообщениеДобавлено: 14 июн 2011, 23:36 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 12 фев 2009, 19:23
Сообщения: 2316
Авто: Fire383/Т5 на ходу
RaceFace писал(а):
А що, попадаються з вирізаним металом над баком?

З машини скинув майже все що заважає, крім ходової.
Станом на сьогодні поверхнево зачищена права зовнішня сторона, проварено праве заднє крило, там був просто страх.
Самий атас під ногами водія, на фото видно.... сволочі задули піною монтажною ту діру і поверх ліпили обвіс.
п.с. обвіс здер в першу чергу.

Завтра сідаю за дно з болгаркою і металевою щіткою на ній, буду рижі місця зачищати. Вкінці покрию поверхню кислотним грунтом.

п.с. бамперу хана, попробую волокном надати рідну форму, скоти знущались над ним в процесі ліпки обвісу. На фото видно зрізаний нижній згин по всій довжині. Таке ж з переднім.


кста лучше пескоструя нет, или 960 грунта банку вылить и то зимой не кататься, лучше не залепляй битумом

почти все с вырезанным металом над баком

задний бампер 500грн


Вложения:
IMG_2860.JPG
IMG_2860.JPG [ 110.59 КБ | Просмотров: 2953 ]

_________________
mr_Capone писал(а):
инжектор? не, не слышал :unknown:
Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: 3 gen F-bird
СообщениеДобавлено: 15 июн 2011, 00:47 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 14 апр 2009, 15:16
Сообщения: 2866
Откуда: Kiev
Авто: Chevrolet Camaro 1988 V8 (305)
Изображение

_________________
Изображение
http://www.skulptor.at.ua


Вернуться к началу
 Профиль  
 
 Заголовок сообщения: Re: 3 gen F-bird
СообщениеДобавлено: 15 июн 2011, 18:51 
Не в сети
Член клуба
Аватара пользователя

Зарегистрирован: 11 сен 2010, 15:15
Сообщения: 397
Откуда: Ів.-Франківськ
Авто: III gen F-bird V8
б***ь! хотів фотки свіжі залити, відмітив для копіювання з телефону і зтер випадково...завтра нафоткаю знов.

сьогодні проварили передню праву арку, порізали місце під ногами водія і частково прихватили латку на ньому.

Я думав з самого початку про піскоструй але так і не знайшов людей які цим займаються у моєму місті. Натомість здираю всі підозрілі місця, протравлюю кислотою. Шви мажемо спеціальним шовним герметиком (дорогий як дідько, забув фірму).

Бітум на ржавчину це не жесть, матеріал, про який я говорив не зовсім бітум, це шось типу консерванта і одночасно мастики. Я ще не займався пошуками бо без того купа роботи. У моїй ситуації нема інших варіантів - є такі місця куди ніяк не добратись, всякі приховані полості і т.д.

Мій зварювальник навпаки казав що зараз більшість працює тільки прихватуючи латки, він валить суцільним швом. Я задоволений його роботою. Приварив латку - зразу шовним герметиком замазав.

Пашем як коні, від 9 ранку і мінімум до 18-ї а всеодно робота дуже повільно йде. По прогнозам ще півтора тижня кузовних робіт і можна приступати до підготовки до малярки.

Задній бампер від пізніх модифікацій з круглою мордою і порогами? Він не зовсім "грає" з крилом (на фото) чи мені так здалось?

п.с. двері гнилі геть чисто... думав хоч шуби в порядку, а сьогодні з викруткою пройшовся по правій стороні і зрозумів шо роботи там ого-го...
Словом, show quality не вийде але зробимо на совість.

_________________
4-bolt main SBC 350 Vortec, milled, ported, >10:1 CR, CompCams roller camshaft, Weiand Stealth intake, Holley 650 DP carb, 1 5/8'' MAC headers, 3'' full length exhaust, MSD StreetFire HEI, A/C, 5-speed manual, Torsen diff, 3.23 gears.


Вернуться к началу
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 125 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  След.


Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 83


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Перейти:  
Дружественные проекты: Фреон для автомобилей, Оптовая продажа фреона на сайте freezeoil.com.ua.
Фреон R134a, R410A, R404A, R606a, R507. Фреоны для кондиционеров, холодильников, пожаротушения.