а мне кажется нужно заказать вот этот кит
http://www.holley.com/20-13.asp и попробовать поиграться с более мягкими пружинами вакумных камер, чтобы они быстрее открывались
Более тяжелая машина нуждается в более жестких пружинах вакумных камер, более легкие в более мягких.
Попробуй загрузи в свою машину кроме себя еще 4 человека и посмотри стала ли она на газ по другому реагировать
Какой вес Катласа?
цитата с Holley
http://www.holley.com/data/Products/Tec ... -5rev5.pdfЦитата:
In general, heavier cars require stiffer secondary diaphragm springs than light cars. Air cleaner configuration and restriction plays an important part in spring selection also, so be sure to use your air cleaner when evaluating your vehicles performance after each change. DO NOT expect to “wing” the throttle and see the secondaries begin to open. If they do they will probably open too soon. Secondaries should open only when the engine is under a load. DO NOT clip or trim a spring in an effort to make a spring lighter so that the secondaries will open sooner. Strange as it may seem, clipping springs actually increases spring rate and will delay opening. So in order to tune the secondaries follow the steps below. A secondary spring kit is available from your local Holley® retailer (Holley® P/N 20-13).
И не катайся много без воздушного фильтра - засрешь карб
_________________

Chevrolet Camaro 1988 5.1L V8 carb, T-5 ручка